Časté dotazy

Podmínky ukončení spolupráce
Podmínky ukončení spolupráce
Služby pro zákazníky
Služby pro zákazníky
Zásilkovna
Zásilkovna
Výběr dobírky v hotovosti
Výběr dobírky v hotovosti
DHL
DHL
DPD
DPD
Před jízdou (přeprava zásilek)
Před jízdou
Doručení a předání zásilky
Doručení a předání zásilky
Bezhotovostní platba na dobírku
Bezhotovostní platba na dobírku
Statistiky pro řidiče
Statistiky pro řidiče
Standardy doručování zásilek
Standardy doručování zásilek
Po jízdě
Po jízdě
Průvodce taxi jízdou
Průvodce taxi jízdou
Během jízdy
Během jízdy
Standardy taxi
Standardy taxi
Soukromý GP Tom terminál na platby kartou
Soukromý GP Tom terminál na platby kartou
Tarify od O2
Tarify od O2
Sleva na plnění CNG
Sleva na plnění CNG
Modely vozů Lexus s výhodnou slevou!
Modely vozů Lexus s výhodnou slevou!
Pojištění automobilů
Pojištění automobilů
Sleva na modely vozů Toyota!
Sleva na modely vozů Toyota!
Ostatní města
Ostatní města
Frýdek-Místek
Frýdek-Místek
Olomouc
Olomouc
Liberec
Liberec
Praha
Praha
Ústí nad Labem
Ústí nad Labem
Brno
Brno
Plzeň
Plzeň
Ostrava
Ostrava
České Budějovice
České Budějovice
Kodex řidiče
Kodex řidiče
Nápověda k přehledu řidiče
Nápověda k přehledu řidiče
Povinné označení
Povinné označení
Kategorie vozů
Kategorie vozů
Obecná pravidla
Obecná pravidla
Zkušební doba
Zkušební doba
Cargo spolupráce (pouze rozvoz zásilek)
Cargo spolupráce (pouze rozvoz zásilek)
Univerzál spolupráce (taxi jízdy i zásilky)
Univerzál spolupráce (taxi jízdy i zásilky)
Zájemci o taxi spolupráci
Zájemci o taxi spolupráci
Flotilová spolupráce
Flotilová spolupráce
Aplikace Liftago Driver Connect
Aplikace Liftago Driver Connect
Celopolep vozu
Celopolep vozu
Aktuality pro řidiče
Aktuality pro řidiče
Je Liftago česká firma?

Liftago je česká firma a většina řidičů je českého původu. Zároveň máme aktivní českou zákaznickou podporu, která je vám k dispozici přímo v aplikaci nebo na [email protected].

Je Liftago česká firma?
Co když si chci objednat kurýra?

Zásilky můžete posílat (nebo si nechat přivézt) jednoduše v mobilní aplikaci. Můžete si vybrat expresní doručení za pár minut nebo kurýra na konkrétní časové okno, kdy si vybíráte ze tří časových rozmezí.

Co když si chci objednat kurýra?
Můžu si vybrat prémiovou jízdu nebo dětskou autosedačku?

Ano, v aplikaci si můžete vybrat rovnou z několika možností. Pokud preferujete prémiové vozy, klikněte na kategorii Premium. Eco vám poptá primárně elektromobily a hybridy a po kliknutí na Kids objednáte jednoduše vůz s univerzální dětskou autosedačkou a podsedákem.

Můžu si vybrat prémiovou jízdu nebo dětskou autosedačku?
Kde je služba dostupná?

Všude, kde momentálně jezdíme, tedy ve více než 20 městech po celé České republice a na Slovensku. Jejich přehled najdete tady.

Kde je služba dostupná?
Proč je Liftago bezpečné a spolehlivé?

Chceme být služba pro nejlepší zákazníky i řidiče. Proto máme například tato opatření:

  • Všechny řidiče si pečlivě vybíráme, školíme a v prověřujeme. Následně v průběhu času sledujeme, jak si u zákazníků vedou.
  • Řidiči dostávají od našich zákazníků pravidelně vysoká hodnocení. Průměr je 4,92 hvězdiček.
  • Jen v Liftagu si vybíráte řidiče předem v aukci, a to podle hodnocení, doby příjezdu, typu vozu, ceny, jména nebo třeba fotografie.
  • Zpětná vazba je anonymní a řidičům můžete udělovat nejen hodnocení, ale i popsat průběh jízdy.
  • V Liftagu máme kodex řidiče a dbáme na jeho dodržování. Jedná se o soubor klíčových pravidel, přes která Liftago nejede. Od dodržování dopravních předpisů až po dokonalou péči o zákazníky.
  • Už řadu let máme anonymizované hovory mezi řidiči a zákazníky – tím chráníme obě strany.
  • Máme aktivní zákaznickou podporu, na kterou se můžete kdykoliv obrátit v aplikaci nebo na [email protected].
Proč je Liftago bezpečné a spolehlivé?
Můžu objednat letištní vyzvednutí?

Ano, automatizovaně a bezplatně za vás hlídáme přílety dle zadaného čísla letu v objednávce. Ve webovém rozhraní zadejte jako místo vyzvednutí Letiště Václava Havla a vyplňte cílovou destinaci. Při výběru času klikněte na později a pod časem vyzvednutí vyplňte číslo letu. Řidič počká na cestujícího s cedulkou a vyzvedne jej v příletové hale.

Můžu objednat letištní vyzvednutí?
Mám technický problém s aplikací, jak vám to nahlásit?

Pokud na svém zařízení evidujete jakoukoliv technickou závadu spojenou s chodem aplikace Liftago Driver, doporučujeme restartovat telefon, a pokud i toto nepomůže, zkontrolujte si prosím nejdříve, zda máte nejaktuálnější verzi aplikace. Pokud ne, aktualizujte ji. Pokud ano, proveďte prosím reinstalaci aplikace (odstraňte stávající a opět nainstalujte, po přihlášení nepřijdete o žádná data). Pokud i poté bude problém stále přetrvávat, prosíme, kontaktujte nás.

Jak nám chyby hlásit?
  1. Popsat časovou souvislost (od kdy nefunguje, zda neustále, přerušovaně nebo to bylo jednou a před týdnem, atp.)
  2. Popsat, co se přesně děje (jakou akci děláte, která se nedaří, co se Vám zobrazuje, jaký postup vede k chybě)
  3. Nahlásit svoje telefonní číslo, pod kterým jste registrovaní (pakliže píšete email nebo voláte z jiného čísla)
  4. Poslat snímek obrazovky (pokud je chyba grafická nebo těžko vysvětlitelná)

Ač se opravdu snažíme, víme, že aplikace není dokonalá. Za nahlašování technických chyb či jiných zpětných vazeb k aplikaci, velmi děkujeme. Jedině takto ji můžeme neustále zdokonalovat.

Mám technický problém s aplikací, jak vám to nahlásit?
Na jaké IČO a číslo účtu se platba na dobírku přes aplikaci Liftago Driver realizuje?

Při dobírce se transakce realizuje na účet Liftaga a vám se tak nenavyšuje zdanitelný příjem, ani není potřeba následně cokoliv účetně a transakčně řešit. Vše je nastaveno na Liftago a vy máte příjem jen za jízdu jako takovou, na což jste zvyklí a kromě pár kliků navíc během transakce nic navíc dělat nemusíte.

Na jaké IČO a číslo účtu se platba na dobírku přes aplikaci Liftago Driver realizuje?
Jak je to s poplatky v Praze na letišti?

Poplatek za vjezd na letiště je tzv. vedlejší řidičský náklad, který nesmíte po zákazníkovi požadovat. Doporučujeme na letiště jezdit za vyšší tarif.

Jak je to s poplatky v Praze na letišti?
Můžu mít Liftago na jednom zařízení pouze s datovou sim kartou, a z druhého zařízení volat?

Ano. Zvolte “Váš profil” a změňte si telefonní číslo na číslo zařízení, ze kterého voláte. Pokud budete chtít kontaktovat zákazníka, systém Vás automaticky spojí.

Můžu mít Liftago na jednom zařízení pouze s datovou sim kartou, a z druhého zařízení volat?
Mám ve voze terminál na platbu kartou a z nějakého důvodu přestane fungovat. Jak se zachovat v těchto situacích?

Tyto situace nastávají velmi zřídka. Pokud však nastane, zkuste vyřešit situaci následovně:

  1. Ke každé jízdě s požadavkem platebního terminálu generujeme v aplikaci Liftago Driver i QR kód. Pokud váš terminál nefunguje, nebo jej nemáte, využijte platby přes QR kód.
  2. Pokud první možnost nebude možná, zeptejte, zdali nemá u sebe hotovost.
  3. Pokud hotovost mít nebude, zavezte ho k nejbližšímu bankomatu, kde si bude moci peníze vybrat a hotově zaplatit.
Mám ve voze terminál na platbu kartou a z nějakého důvodu přestane fungovat. Jak se zachovat v těchto situacích?
Musím mít vlastní platební terminál ve voze?

Platební terminál není podmínkou, ale je výhodné ho mít, protože jej mohou využít firemní a hoteloví zákazníci. Máte-li terminál, zaškrtněte příslušnou možnost v sekci “Váš profil”.

Musím mít vlastní platební terminál ve voze?
Ztratil jsem/chci si pořídit magnety Liftago, kde je seženu?
Ztratil jsem/chci si pořídit magnety Liftago, kde je seženu?
Storno poplatek mi byl účtován neoprávněně, co mám dělat?

Pokud jsou splněny podmínky, tedy 5 min čekání a 2 zavolání zákazníkovi, poplatek se Vám nezaúčtuje. V případě, že Vám poplatek byl zaúčtován neoprávněně, kontaktujte zákaznický servis.

Storno poplatek mi byl účtován neoprávněně, co mám dělat?
Zákazník nezaplatil jízdu, co mám dělat?

V případě, že u sebe pasažér nemá hotovost či selže platba kartou, doporučujeme zákazníka dopravit k nejbližšímu bankomatu či využít terminál ve voze k zaplacení jízdného. Pokud s Vámi pasažér nebude spolupracovat, doporučujeme zavolat Policii ČR a následně zákaznickou podporu, která ovšem nemá pravomoc od pasažéra peníze vymáhat. Můžeme ho pouze vyzvat k zaplacení přímo na Váš účet.

Zákazník nezaplatil jízdu, co mám dělat?
Jak funguje akceptace a bere se i z prohrané zakázky?

Akceptace je procentuální podíl poptávek, na které reagujete nabídkou a je počítána ze všech poptávek, které obdržíte. Pokud zakázku nevyhrajete, ale dali jste nabídku, je vám stále přičtena do akceptace.. Pokud zakázka zmizí před limitem, vaše akceptace se nesnižuje. Aktuální požadovanou výši týdenní akceptace naleznete zde.

Aktuální přehled Vaší akceptace vidíte v aplikaci.

Jak funguje akceptace a bere se i z prohrané zakázky?
Jak se počítají poplatky? Kde jsou „dýška”?

Poplatky se počítají z celkové částky bez spropitného a provizí třetích stran. Aktuální výši poplatků pro Vaše město naleznete zde.

Spropitné zůstává v plné výši řidičům a to i z bezkontaktních plateb.

Jak se počítají poplatky? Kde jsou „dýška”?
Musím vydat účtenku? Zasíláte je e-mailem zákazníkům?

Vzhledem k přejití do režimu fixních cen řidič nemusí zákazníkům vydat účtenku. Účtenka je zákazníkům po jízdě zaslána e-mailem.

Musím vydat účtenku? Zasíláte je e-mailem zákazníkům?
Co když chce zákazník změnit platbu na konci jízdy?

Změna platby není možná. Více informací zde.

Co když chce zákazník změnit platbu na konci jízdy?
Jak si upravím profil?

Změna žluté/zelené karty:

Žádost o změnu s fotografií žluté karty zašlete na [email protected].

Změna fakturačních údajů, změna tarifů:

Samostatně v aplikaci.

Změna vozu:

V aplikaci zvolte možnost “Pomoc & kontakt” a vyberte “Žádost o změnu vozu”.

Změna hesla:

Odhlaste se z aplikace, na přihlašovací stránce “Přihlášení” zvolte “Zapomenuté heslo”. Aplikace vás přesměruje na internetový prohlížeč, kam zadáte vaši e-mailovou adresu, na kterou vám přijde e-mail s odkazem pro změnu hesla.

Jak si upravím profil?
Mám technický problém s aplikací, jak vám to nahlásit?

Pokud na svém zařízení evidujete jakoukoliv technickou závadu spojenou s chodem aplikace Liftago Driver, doporučujeme restartovat telefon, a pokud i toto nepomůže, zkontrolujte si prosím nejdříve, zda máte nejaktuálnější verzi aplikace. Pokud ne, aktualizujte ji. Pokud ano, proveďte prosím reinstalaci aplikace (odstraňte stávající a opět nainstalujte, po přihlášení nepřijdete o žádná data). Pokud i poté bude problém stále přetrvávat, prosíme, kontaktujte nás.

Jak nám chyby hlásit?
  1. Popsat časovou souvislost (od kdy nefunguje, zda neustále, přerušovaně nebo to bylo jednou a před týdnem, atp.)
  2. Popsat, co se přesně děje (jakou akci děláte, která se nedaří, co se Vám zobrazuje, jaký postup vede k chybě)
  3. Nahlásit svoje telefonní číslo, pod kterým jste registrovaní (pakliže píšete email nebo voláte z jiného čísla)
  4. Poslat snímek obrazovky (pokud je chyba grafická nebo těžko vysvětlitelná)

Ač se opravdu snažíme, víme, že aplikace není dokonalá. Za nahlašování technických chyb či jiných zpětných vazeb k aplikaci, velmi děkujeme. Jedině takto ji můžeme neustále zdokonalovat.

Mám technický problém s aplikací, jak vám to nahlásit?
Chtěl/a bych poslat zásilku a hned s ní poslat řidiče zpět ke mně, lze to?

V objednávce zásilky vyberte mód tam a zpět. Uveďte informaci o vyzvednutí, která zároveň poslouží jako adresa pro vrácení. A informaci o cílové adrese, z které se řidič bude vracet na místo vyzvednutí.

Chtěl/a bych poslat zásilku a hned s ní poslat řidiče zpět ke mně, lze to?
Zajišťujete i odvoz vozidla (želvy)?

V tuto chvíli odvoz vozidla (želvu) neposkytujeme, ale pracujeme na tom.

Zajišťujete i odvoz vozidla (želvy)?
Potřebuji taxi s více zastávkami, jak na to?

V objednávkovém formuláři u cílové adresy můžete přidat zastávky, které v jízdě mohou sloužit pro krátké zastavení či vysazení pasažéra.

Pokud si přejete svézt více osob na jedno místo, využijte možnost přidat vyzvednutí a u každého vyzvednutí uveďte kontaktní údaje. Všechny osoby informujeme o objednávce a průběhu jízdy formou SMS.

Potřebuji taxi s více zastávkami, jak na to?
Jak vyřídit reklamaci?

Pro vyřízení reklamace nás prosím kontaktujte na [email protected].

Jak vyřídit reklamaci?
Chci přepravit zásilku, jak to udělat?

Ve webovém rozhraní vyberte záložku zásilky.

Chci přepravit zásilku, jak to udělat?
Jak vytvořím předobjednávku?

V objednávce si po zadání trasy vyberte čas vyzvednutí později a vyberte mezi jednotlivými časovými úseky až na jeden měsíc dopředu. Předobjednávky jsou dostupné v Praze a Brně, pokud je vzdálenost mezi výchozími body trasy delší než 3 km. Pokud nabídku předobjednávky u dané trasy nevidíte, nejsme ve vaší lokalitě schopni garantovat dostupnost.

Jak vytvořím předobjednávku?
Dětské sedačky v taxi, lze to?

Ano, v Liftagu můžete cestovat ve vozech s dětskou autosedačkou. V objednávce nejprve zadejte vaši trasu a poté vyberte Kids. Více informací o službě Kids najdete zde.

Dětské sedačky v taxi, lze to?
Omylem jsem uhradil fakturu 2x, co mám dělat pro vrácení?

Pro vrácení dublované platby se prosím obraťte na náš finanční tým na [email protected], budeme vás následně informovat o způsobu a termínu vrácení platby.

Omylem jsem uhradil fakturu 2x, co mám dělat pro vrácení?
Chci si změnit metodu platby z karty na fakturaci či naopak, jak postupovat?

Změnu mezi fakturací a platbou na kartu můžete provést v sekci administrace - platby a vyúčtování.

Chci si změnit metodu platby z karty na fakturaci či naopak, jak postupovat?
Přišel mi email o nestržené platbě z mé karty, co mám dělat?

Je potřeba v administraci aktualizovat svoji platební kartu. Částku za nestržené platby se automaticky strhnou v následujících dnech.

Přišel mi email o nestržené platbě z mé karty, co mám dělat?
Jak je to s DPH u firemního/soukromého zákazníka?

Liftago je plátcem DPH, takže vystavuje fakturu s DPH. Částka se v aplikaci zobrazuje bez DPH pro firemní zákazníky stejně jako pro soukromé zákazníky, ale DPH se následně připočítává k měsíční faktuře nebo každé platbě.

Jak je to s DPH u firemního/soukromého zákazníka?
Jak mohu objednat vícemístný vůz?

Objednat vícemístný vůz bohužel zatím možné není. Můžete na stejný čas objednat více vozů jako jednotlivé objednávky.

Jak mohu objednat vícemístný vůz?
Nedaří se mi přihlásit do webové aplikace, jak to?

Zkuste si obnovit vaše heslo na stránce Zapomenuté heslo.

Nedaří se mi přihlásit do webové aplikace, jak to?
Změnil jsem firmu, jak přestoupím pod jiný firemní profil?

Odeberte se z uživatelů pro webové rozhraní ve vaší stávající firmě a požádejte administrátora v novém firemní účtu o přidání mezi administrátory.

Změnil jsem firmu, jak přestoupím pod jiný firemní profil?
Kde změním fakturační údaje (adresa, název společnosti, IČO apod.)?

V sekci administrace - platby a vyúčtování.

Kde změním fakturační údaje (adresa, název společnosti, IČO apod.)?
Kde přidám e-mail pro zasílání fakturace?

V sekci administrace - údaje o účtu do pole email pro faktury a přehledy. Více emailových adres oddělte čárkou. 

Přehledy posíláme v emailech zaheslované z důvodu vyšší ochrany osobních údajů. Pokud příjemce emailu bude potřebovat přístup k přehledům, ujistěte se, že má heslo pro otevření, dostupné v sekci  platby a vyúčtování, nebo ho přidejte jako administrátora mezi uživatele do webového rozhraní.

Kde přidám e-mail pro zasílání fakturace?
Kde změním či přidám administrátora firemního účtu?

Administrátory můžete spravovat v sekci uživatelé v záložce webové rozhraní. Můžete přidat libovolný počet administrátorů.

Kde změním či přidám administrátora firemního účtu?
Kde si změním/obnovím heslo?

Heslo si změníte při přihlašování do firemního účtu kliknutím na tlačítko Zapomenuté heslo.

Kde si změním/obnovím heslo?
Kde najdu přehled jízd?

Na hlavní stránce webového rozhraní nebo v sekci platby a vyúčtování. V tabulce máte u každého měsíce možnost stáhnout přehled.

Kde najdu přehled jízd?
Kde mohu přidat do firemního účtu další zaměstnance?

Své zaměstnance můžete přidat v sekci uživatelé v záložce mobilní aplikace. Přidáním opravňujete uživatele využívat služby Liftaga na účet vaší firmy. V případě většího počtu zaměstnanců můžete využít hromadnou správu zaměstnanců. Šablonu naleznete v dané sekci.

Jednotlivým uživatelům můžete nastavit nákladové středisko pro lepší organizaci nákladů nebo stanovit měsíční limit pro omezení maximální útraty.

Pokud chcete umožnit přístup do webového rozhraní dalším osobám, v sekci uživatelé zvolte záložku webové rozhraní a vyberte roli administrátor nebo objednávající.

Kde mohu přidat do firemního účtu další zaměstnance?
Je možné s firemním účtem objednat taxi někomu jinému, např. kolegovi či hostovi? (firemní)

Ano. Daný kolega či host nemusí mít aplikaci Liftago. Jakmile bude řidič na cestě, zašleme pasažérovi SMS s odkazem na sledování příjezdu vozu, vč. modelu auta, barvy a SPZ.

Je možné s firemním účtem objednat taxi někomu jinému, např. kolegovi či hostovi?
Je možné využít Liftago k hromadné přepravě vícero lidí? (firemní)

S firemním účtem získáte automaticky přístup do webové aplikace, pomocí níž lze snadno objednat více vozů naráz.

Je možné využít Liftago k hromadné přepravě vícero lidí?
Jak naši zaměstnanci vykážou výdaje vynaložené za vaše služby?

Na lovení účtenek po kapsách mohou vaši zaměstnanci zapomenout. Do firemního účtu přidáte jako uživatele vybrané zaměstnance: jimi využité služby budeme automaticky fakturovat vám. Všechny uskutečněné jízdy pak naleznete na přehledu jízd, který vám pošleme do mailu k poslednímu dni v měsíci společně s fakturou.

Jak naši zaměstnanci vykážou výdaje vynaložené za vaše služby?
Jaké řidiče a s jakými vozy u Liftaga potkáme? (firemní)

Liftago vždy spolupracovalo pouze s licencovanými řidiči. Jsou to profesionálové, kteří se ve městě vyznají. Navíc prochází školením a neustále hlídáme jejich dodržování nastavených standardů. Před každou objednávkou si můžete vybrat z více nabídek dle kategorie vozu či hodnocení řidiče a času dojezdu.

Jaké řidiče a s jakými vozy u Liftaga potkáme?
Jak probíhá fakturace za vaše služby?

Vždy k poslednímu dni v měsíci vám do mailu zašleme jedinou fakturu za všechny využité služby společně s přehledem uskutečněných jízd za celou firmu. Nad výdaji tak máte perfektní kontrolu. Splatnost faktur je 14 dní.

Jak probíhá fakturace za vaše služby?
Máte dostatek řidičů? Můžeme se na vás spolehnout? (firemní)

Naše služba je založena na vysoké dostupnosti vozů po celý den. Ve větších městech dorazí vůz v průměru do 5 minut od poptání, v menších do 10.

Máte dostatek řidičů? Můžeme se na vás spolehnout?
Kolik stojí firemní účet u Liftaga?

Zřízení i vedení firemního účtu je zdarma. Platíte pouze za využití služeb, např. taxi jízdy či odeslané zásilky. V případě specifických požadavků a nadstandardních služeb řešíme cenovou nabídku individuálně. Neváhejte nás kontaktovat na [email protected].

Kolik stojí firemní účet u Liftaga?
Mám velký e-shop, je Liftago pro mě?

Rozhodně! Naše síť přepravců je dostatečně hustá na pokrytí vaší sezony i období Vánoc. V tomto na nás spoléhá i Alza.cz. :)

Mám velký e-shop, je Liftago pro mě?
S jakými možnostmi platby je vaše přeprava kompatibilní?

Momentálně je ze strany zákazníka podmínkou online platba předem. Na kompatibilitě s dalšími platebními metodami pracujeme!

S jakými možnostmi platby je vaše přeprava kompatibilní?
Nejsem si jistý, jestli se na vás mohu s přepravou zásilek spolehnout. Pro koho např. jezdíte?

Přepravujeme zásilky i jídlo pro malé i velké, a to včetně špiček ve svých oborech jako je Alza.cz nebo restaurace Zdeňka Pohlreicha. Máme kapacitu pro pokrytí vaší sezony i období Vánoc. Rádi pomůžeme i vám!

Nejsem si jistý, jestli se na vás mohu s přepravou zásilek spolehnout. Pro koho např. jezdíte?
Jak notifikujete zákazníka o blížící se zásilce?

Při převzetí zásilky od nás zákazník obdrží SMS s přesným časem doručení a odkazem na živé sledování pohybu zásilky: zákazník tak přesně ví, kdy zásilka dorazí, díky čemuž máme bezkonkurenční míru úspěšnosti doručení a vám odpadají trable s vratkami.

Jak notifikujete zákazníka o blížící se zásilce?
Mám e-shop, kolik přeprava zásilek stojí?

Na cenách si individuálně plácneme předem. Ušetříme vám spoustu nákladů: zásilky od vás totiž neputují přes depo, ale rovnou do cílové destinace. Nemusíte je tak nákladně balit, stejně tak prakticky nehrozí jejich poškození při manipulaci. Ceny se odvíjí zejména od polohy výdejny či skladu a objemu zásilek (tzn. kolik a jak často toho odesíláte). V případě hromadného doručování se cena pohybuje jako v případě klasické balíkové přepravy ( ~ 100 Kč/zásilka), v případě expresního doručení zásilky do 60 minut půjde zhruba o dvojnásobek.

Mám e-shop, kolik přeprava zásilek stojí?
Chci spustit e-shop. Jak pak připojím Liftago jako přepravce?

Možností je hned několik! Pokud máte e-shop od Shoptetu či Shopify, stačí si zdarma aktivovat doplněk Liftago a přepravu poptáte přímo prostřednictvím e-shopu. Dále je možné se připojit k naší přepravní síti pomocí volně dostupného API. K odesílání zásilek můžete využít rovněž naši webovou aplikaci. Ozvěte se nám a společně najdeme ideální řešení pro vás.

Chci spustit e-shop. Jak pak připojím Liftago jako přepravce?
Mám restauraci, do kolika hodin mohu poptat rozvoz?

Prakticky nonstop, 24/7. Máme hustou síť kurýrů, proto se na nás můžete spolehnout i v pozdních hodinách.

Mám restauraci, do kolika hodin mohu poptat rozvoz?
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Reset
Reset
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Mobilní aplikace

Aplikace
Pro zákazníky

Pro zájemce o firemní účet

Firemní účet
Pro firmy

Obecné informace (taxi)

Taxi
Pro řidiče

Taxi

Taxi
Pro zákazníky

Pro administrátory (webové rozhraní)

Pro administrátory
Pro firmy

Podmínky spolupráce

Podmínky spolupráce
Pro řidiče

Pro objednatele (webové rozhraní)

Pro objednatele
Pro firmy

Poplatky, jízdné, akceptace

Poplatky
Pro řidiče

Kurýrní služby

Kurýr
Pro zákazníky

Přeprava zásilek

Zásilky
Pro řidiče

Benefity

Benefity
Pro řidiče

Ostatní dotazy

Ostatní
Pro řidiče
Co když něco zapomenu ve voze?

V aplikaci máte možnost se do 24 hodin spojit přímo s řidičem své poslední Liftago jízdy. Tuto možnost najdete v menu v sekci Pomoc a kontakt => Ztracená věc => Zavolat poslednímu řidiči. Voláni funguje přes anonymizovanou telefonní bránu, vaše kontaktní údaje jsou tedy v bezpečí.

Také se nám můžete ozvat e-mailem (do kterého prosím napište telefonního číslo/e-mail a odkud byla jízda objednána):

  • Jako odpověď na e-mail s potvrzením platby po jízdě.
  • Přes možnost v hlavním menu Pomoc a kontakt => Ztracená věc => Poslat e-mail na podporu.
  • Přímo na náš e-mail [email protected].
Co když něco zapomenu ve voze?
Jak mohu sdílet info o jízdě?

Je to jednoduché - během jízdy ve spodní části obrazovky vidíte odkaz "Sdílet stav cesty". Na něj klikněte a odkaz klidně pošlete svým přátelům nebo komukoliv uznáte za vhodné, aby mohl sledovat váš příjezd.

Jak mohu sdílet info o jízdě?
Jaké ceny za taxi můžeme jako firemní zákazník očekávat?

U Liftaga řidiči ceny za své služby nastavují sami: při poptání taxi se vám v aplikaci vždy zobrazí nabídky okolních řidičů, ze kterých si můžete vybrat. Předem tak uvidíte cenu, odhadovaný čas příjezdu, hodnocení řidiče předchozími zákazníky a model vozu. Nad podmínkami přepravy tak máte naprostou kontrolu.

Jaké ceny za taxi můžeme jako firemní zákazník očekávat?
Jaké řidiče a s jakými vozy u Liftaga potkáme?

Liftago vždy spolupracovalo pouze s licencovanými řidiči. Jsou to profesionálové, kteří se ve městě vyznají. Navíc prochází školením a neustále hlídáme jejich dodržování nastavených standardů. Před každou objednávkou si můžete vybrat z více nabídek dle kategorie vozu či hodnocení řidiče a času dojezdu.

Jaké řidiče a s jakými vozy u Liftaga potkáme?
Máte dostatek řidičů? Můžeme se na vás spolehnout?

Naše služba je založena na vysoké dostupnosti vozů po celý den. Ve větších městech dorazí vůz v průměru do 5 minut od poptání, v menších do 10.

Máte dostatek řidičů? Můžeme se na vás spolehnout?
Je možné využít Liftago k hromadné přepravě vícero lidí?

S firemním účtem získáte automaticky přístup do webové aplikace, pomocí níž lze snadno objednat více vozů naráz.

Je možné využít Liftago k hromadné přepravě vícero lidí?
Je možné s firemním účtem objednat taxi někomu jinému, např. kolegovi či hostovi?

Ano. Daný kolega či host nemusí mít aplikaci Liftago. Jakmile bude řidič na cestě, zašleme pasažérovi SMS s odkazem na sledování příjezdu vozu, vč. modelu auta, barvy a SPZ.

Je možné s firemním účtem objednat taxi někomu jinému, např. kolegovi či hostovi?
Nabízíte doplňkové služby jako vyzvednutí hosta na letišti?

Pokud objednáváte taxi pro zaměstnance či firemního hosta, vždy mu zašleme SMS s odkazem na sledování příjezdu blížícího se řidiče včetně informací o voze (model, barva, SPZ) : zákazník tak přesně ví, kde na něj řidič čeká.

Nabízíte doplňkové služby jako vyzvednutí hosta na letišti?
Kolik stojí kurýrní služby od Liftaga?

Naše kurýrní služby nabízíme od 169 Kč.

Kolik stojí kurýrní služby od Liftaga?
Jak se příjemce dozví o blížící se zásilce?

Příjemci zašleme SMS s odhadem času příjezdu kurýra (na minuty přesně) a odkazem na živé sledování polohy zásilky.

Jak se příjemce dozví o blížící se zásilce?
Potřebujeme před Vánocemi rozeslat dárky obchodním partnerům, pomůže nám Liftago?

Ano! Pro naše firemní zákazníky jsme postavili novou webovou aplikaci, pomoci níž je to hračka.Jste firemní partner a nevíte, jak na to? Napište nám na [email protected] firemní zákazník? Založte si firemní účet zdarma!

Potřebujeme před Vánocemi rozeslat dárky obchodním partnerům, pomůže nám Liftago?
Potřebujeme něco expresně doručit, pomůže nám Liftago?

Rozhodně! Kurýr dorazí ve větších městech v průměru do 5 minut od objednání, v menších do 10. Následně ihned vyrazí, kam je třeba. Dokument k podpisu či zapomenutá nabíječka může být na druhé straně města skutečně během chvilky. Síť kurýrů Liftago je natolik hustá, že nemusíte nic poptávat hodiny či dny předem: jakmile potřebujete, objednáte a jsme na cestě k vám.

Potřebujeme něco expresně doručit, pomůže nám Liftago?
Potřebujeme rozeslat více zásilek naráz, pomůže nám Liftago?

Ano! Pro naše firemní zákazníky jsme postavili novou webovou aplikaci, pomoci níž je to hračka.Jste firemní partner a nevíte, jak na to? Napište nám na [email protected] firemní zákazník? Založte si firemní účet zdarma!

Potřebujeme rozeslat více zásilek naráz, pomůže nám Liftago?
Pojišťujete zásilky?

Ano, všechny přepravované zásilky jsou pojištěné.

Pojišťujete zásilky?
Kde je vaše služba dostupná?

Aktuální seznam měst, kde působíme, naleznete zde. Na dalším rozšiřování aktivně pracujeme. Pokud máte podnik ve městě, kde služby zatím nenabízíme, neváhejte nám dát vědět: je možné, že spuštění daného města je na spadnutí, nebo nás svou poptávkou popoženete se za vámi vydat.

Kde je vaše služba dostupná?
Mám restauraci. Na trhu funguje řada rozvozových společností. Proč bych měl chtít Liftago?

Za úspěch vás netrestáme: u nás platíte pouze za rozvoz, fixní procento z hodnoty objednávky si neúčtujeme. Rozvozem jsme schopni pokrýt celé město, nevytváříme kolem vašeho podniku umělou zónu pro rozvoz. Restaurace Zdeňka Pohlreicha nebo sítě Ambiente nám však věří zejména pro naši kvalitu: s Liftagem potkáte profesionální, příjemné kurýři, kteří vědí, jak má vypadat skvělá služba.

Mám restauraci. Na trhu funguje řada rozvozových společností. Proč bych měl chtít Liftago?
Mám restauraci, kolik rozvoz stojí?

Liftago si neúčtuje fixní procento z hodnoty objednávky. Za vaše úspěchy vás tak netrestáme. U nás platíte pouze za samotný rozvoz. Na ceně si plácneme předem: ctíme vaši marži, za váš úspěch a cena se odvíjí zejména od polohy restaurace a objemu objednávek. Pro představu, v rámci města se expresní doprava pohybuje v řádu 130 – 200 Kč za rozvoz.

Mám restauraci, kolik rozvoz stojí?
Mám restauraci, do kolika hodin mohu poptat rozvoz?

Prakticky nonstop, 24/7. Máme hustou síť kurýrů, proto se na nás můžete spolehnout i v pozdních hodinách.

Mám restauraci, do kolika hodin mohu poptat rozvoz?
Chci spustit e-shop. Jak pak připojím Liftago jako přepravce?

Možností je hned několik! Pokud máte e-shop od Shoptetu či Shopify, stačí si zdarma aktivovat doplněk Liftago a přepravu poptáte přímo prostřednictvím e-shopu. Dále je možné se připojit k naší přepravní síti pomocí volně dostupného API. K odesílání zásilek můžete využít rovněž naši webovou aplikaci. Ozvěte se nám a společně najdeme ideální řešení pro vás.

Chci spustit e-shop. Jak pak připojím Liftago jako přepravce?
Mám e-shop, kolik přeprava zásilek stojí?

Na cenách si individuálně plácneme předem. Ušetříme vám spoustu nákladů: zásilky od vás totiž neputují přes depo, ale rovnou do cílové destinace. Nemusíte je tak nákladně balit, stejně tak prakticky nehrozí jejich poškození při manipulaci. Ceny se odvíjí zejména od polohy výdejny či skladu a objemu zásilek (tzn. kolik a jak často toho odesíláte). V případě hromadného doručování se cena pohybuje jako v případě klasické balíkové přepravy ( ~ 100 Kč/zásilka), v případě expresního doručení zásilky do 60 minut půjde zhruba o dvojnásobek.

Mám e-shop, kolik přeprava zásilek stojí?
Jak notifikujete zákazníka o blížící se zásilce?

Při převzetí zásilky od nás zákazník obdrží SMS s přesným časem doručení a odkazem na živé sledování pohybu zásilky: zákazník tak přesně ví, kdy zásilka dorazí, díky čemuž máme bezkonkurenční míru úspěšnosti doručení a vám odpadají trable s vratkami.

Jak notifikujete zákazníka o blížící se zásilce?
Nejsem si jistý, jestli se na vás mohu s přepravou zásilek spolehnout. Pro koho např. jezdíte?

Přepravujeme zásilky i jídlo pro malé i velké, a to včetně špiček ve svých oborech jako je Alza.cz nebo restaurace Zdeňka Pohlreicha. Máme kapacitu pro pokrytí vaší sezony i období Vánoc. Rádi pomůžeme i vám!

Nejsem si jistý, jestli se na vás mohu s přepravou zásilek spolehnout. Pro koho např. jezdíte?
S jakými možnostmi platby je vaše přeprava kompatibilní?

Momentálně je ze strany zákazníka podmínkou online platba předem. Na kompatibilitě s dalšími platebními metodami pracujeme!

S jakými možnostmi platby je vaše přeprava kompatibilní?
Mám velký e-shop, je Liftago pro mě?

Rozhodně! Naše síť přepravců je dostatečně hustá na pokrytí vaší sezony i období Vánoc. V tomto na nás spoléhá i Alza.cz. :)

Mám velký e-shop, je Liftago pro mě?
Kolik stojí firemní účet u Liftaga?

Zřízení i vedení firemního účtu je zdarma. Platíte pouze za využití služeb, např. taxi jízdy či odeslané zásilky. V případě specifických požadavků a nadstandardních služeb řešíme cenovou nabídku individuálně. Neváhejte nás kontaktovat na [email protected].

Kolik stojí firemní účet u Liftaga?
Máte dostatek řidičů? Můžeme se na vás spolehnout?

Naše služba je založena na vysoké dostupnosti vozů po celý den. Ve větších městech dorazí vůz v průměru do 5 minut od poptání, v menších do 10.

Máte dostatek řidičů? Můžeme se na vás spolehnout?
Jak probíhá fakturace za vaše služby?

Vždy k poslednímu dni v měsíci vám do mailu zašleme jedinou fakturu za všechny využité služby společně s přehledem uskutečněných jízd za celou firmu. Nad výdaji tak máte perfektní kontrolu. Splatnost faktur je 14 dní.

Jak probíhá fakturace za vaše služby?
Jak naši zaměstnanci vykážou výdaje vynaložené za vaše služby?

Na lovení účtenek po kapsách mohou vaši zaměstnanci zapomenout. Do firemního účtu přidáte jako uživatele vybrané zaměstnance: jimi využité služby budeme automaticky fakturovat vám. Všechny uskutečněné jízdy pak naleznete na přehledu jízd, který vám pošleme do mailu k poslednímu dni v měsíci společně s fakturou.

Jak naši zaměstnanci vykážou výdaje vynaložené za vaše služby?
Je možné využít Liftago k hromadné přepravě vícero lidí?

S firemním účtem získáte automaticky přístup do webové aplikace, pomocí níž lze snadno objednat více vozů naráz.

Je možné využít Liftago k hromadné přepravě vícero lidí?
Kde mohu přidat do firemního účtu další zaměstnance?

Své zaměstnance můžete přidat v sekci uživatelé v záložce mobilní aplikace. Přidáním opravňujete uživatele využívat služby Liftaga na účet vaší firmy. V případě většího počtu zaměstnanců můžete využít hromadnou správu zaměstnanců. Šablonu naleznete v dané sekci.

Jednotlivým uživatelům můžete nastavit nákladové středisko pro lepší organizaci nákladů nebo stanovit měsíční limit pro omezení maximální útraty.

Pokud chcete umožnit přístup do webového rozhraní dalším osobám, v sekci uživatelé zvolte záložku webové rozhraní a vyberte roli administrátor nebo objednávající.

Kde mohu přidat do firemního účtu další zaměstnance?
Kde najdu přehled jízd?

Na hlavní stránce webového rozhraní nebo v sekci platby a vyúčtování. V tabulce máte u každého měsíce možnost stáhnout přehled.

Kde najdu přehled jízd?
Kde si změním/obnovím heslo?

Heslo si změníte při přihlašování do firemního účtu kliknutím na tlačítko Zapomenuté heslo.

Kde si změním/obnovím heslo?
Kde změním či přidám administrátora firemního účtu?

Administrátory můžete spravovat v sekci uživatelé v záložce webové rozhraní. Můžete přidat libovolný počet administrátorů.

Kde změním či přidám administrátora firemního účtu?
Kde přidám e-mail pro zasílání fakturace?

V sekci administrace - údaje o účtu do pole email pro faktury a přehledy. Více emailových adres oddělte čárkou. 

Přehledy posíláme v emailech zaheslované z důvodu vyšší ochrany osobních údajů. Pokud příjemce emailu bude potřebovat přístup k přehledům, ujistěte se, že má heslo pro otevření, dostupné v sekci  platby a vyúčtování, nebo ho přidejte jako administrátora mezi uživatele do webového rozhraní.

Kde přidám e-mail pro zasílání fakturace?
Kde změním fakturační údaje (adresa, název společnosti, IČO apod.)?

V sekci administrace - platby a vyúčtování.

Kde změním fakturační údaje (adresa, název společnosti, IČO apod.)?
Změnil jsem firmu, jak přestoupím pod jiný firemní profil?

Odeberte se z uživatelů pro webové rozhraní ve vaší stávající firmě a požádejte administrátora v novém firemní účtu o přidání mezi administrátory.

Změnil jsem firmu, jak přestoupím pod jiný firemní profil?
Nedaří se mi přihlásit do webové aplikace, jak to?

Zkuste si obnovit vaše heslo na stránce Zapomenuté heslo.

Nedaří se mi přihlásit do webové aplikace, jak to?
Jak mohu objednat vícemístný vůz?

Objednat vícemístný vůz bohužel zatím možné není. Můžete na stejný čas objednat více vozů jako jednotlivé objednávky.

Jak mohu objednat vícemístný vůz?
Jak je to s DPH u firemního/soukromého zákazníka?

Liftago je plátcem DPH, takže vystavuje fakturu s DPH. Částka se v aplikaci zobrazuje bez DPH pro firemní zákazníky stejně jako pro soukromé zákazníky, ale DPH se následně připočítává k měsíční faktuře nebo každé platbě.

Jak je to s DPH u firemního/soukromého zákazníka?
Přišel mi email o nestržené platbě z mé karty, co mám dělat?

Je potřeba v administraci aktualizovat svoji platební kartu. Částku za nestržené platby se automaticky strhnou v následujících dnech.

Přišel mi email o nestržené platbě z mé karty, co mám dělat?
Chci si změnit metodu platby z karty na fakturaci či naopak, jak postupovat?

Změnu mezi fakturací a platbou na kartu můžete provést v sekci administrace - platby a vyúčtování.

Chci si změnit metodu platby z karty na fakturaci či naopak, jak postupovat?
Omylem jsem uhradil fakturu 2x, co mám dělat pro vrácení?

Pro vrácení dublované platby se prosím obraťte na náš finanční tým na [email protected], budeme vás následně informovat o způsobu a termínu vrácení platby.

Omylem jsem uhradil fakturu 2x, co mám dělat pro vrácení?
Dětské sedačky v taxi, lze to?

Ano, v Liftagu můžete cestovat ve vozech s dětskou autosedačkou. V objednávce nejprve zadejte vaši trasu a poté vyberte Kids. Více informací o službě Kids najdete zde.

Dětské sedačky v taxi, lze to?
Jak vytvořím předobjednávku?

V objednávce si po zadání trasy vyberte čas vyzvednutí později a vyberte mezi jednotlivými časovými úseky až na jeden měsíc dopředu. Předobjednávky jsou dostupné v Praze a Brně, pokud je vzdálenost mezi výchozími body trasy delší než 3 km. Pokud nabídku předobjednávky u dané trasy nevidíte, nejsme ve vaší lokalitě schopni garantovat dostupnost.

Jak vytvořím předobjednávku?
Chci přepravit zásilku, jak to udělat?

Ve webovém rozhraní vyberte záložku zásilky.

Chci přepravit zásilku, jak to udělat?
Jak vyřídit reklamaci?

Pro vyřízení reklamace nás prosím kontaktujte na [email protected].

Jak vyřídit reklamaci?
Potřebuji taxi s více zastávkami, jak na to?

V objednávkovém formuláři u cílové adresy můžete přidat zastávky, které v jízdě mohou sloužit pro krátké zastavení či vysazení pasažéra.

Pokud si přejete svézt více osob na jedno místo, využijte možnost přidat vyzvednutí a u každého vyzvednutí uveďte kontaktní údaje. Všechny osoby informujeme o objednávce a průběhu jízdy formou SMS.

Potřebuji taxi s více zastávkami, jak na to?
Zajišťujete i odvoz vozidla (želvy)?

V tuto chvíli odvoz vozidla (želvu) neposkytujeme, ale pracujeme na tom.

Zajišťujete i odvoz vozidla (želvy)?
Chtěl/a bych poslat zásilku a hned s ní poslat řidiče zpět ke mně, lze to?

V objednávce zásilky vyberte mód tam a zpět. Uveďte informaci o vyzvednutí, která zároveň poslouží jako adresa pro vrácení. A informaci o cílové adrese, z které se řidič bude vracet na místo vyzvednutí.

Chtěl/a bych poslat zásilku a hned s ní poslat řidiče zpět ke mně, lze to?
Mám technický problém s aplikací, jak vám to nahlásit?

Pokud na svém zařízení evidujete jakoukoliv technickou závadu spojenou s chodem aplikace Liftago Driver, doporučujeme restartovat telefon, a pokud i toto nepomůže, zkontrolujte si prosím nejdříve, zda máte nejaktuálnější verzi aplikace. Pokud ne, aktualizujte ji. Pokud ano, proveďte prosím reinstalaci aplikace (odstraňte stávající a opět nainstalujte, po přihlášení nepřijdete o žádná data). Pokud i poté bude problém stále přetrvávat, prosíme, kontaktujte nás.

Jak nám chyby hlásit?
  1. Popsat časovou souvislost (od kdy nefunguje, zda neustále, přerušovaně nebo to bylo jednou a před týdnem, atp.)
  2. Popsat, co se přesně děje (jakou akci děláte, která se nedaří, co se Vám zobrazuje, jaký postup vede k chybě)
  3. Nahlásit svoje telefonní číslo, pod kterým jste registrovaní (pakliže píšete email nebo voláte z jiného čísla)
  4. Poslat snímek obrazovky (pokud je chyba grafická nebo těžko vysvětlitelná)

Ač se opravdu snažíme, víme, že aplikace není dokonalá. Za nahlašování technických chyb či jiných zpětných vazeb k aplikaci, velmi děkujeme. Jedině takto ji můžeme neustále zdokonalovat.

Mám technický problém s aplikací, jak vám to nahlásit?
Jak si upravím profil?

Změna žluté/zelené karty:

Žádost o změnu s fotografií žluté karty zašlete na [email protected].

Změna fakturačních údajů, změna tarifů:

Samostatně v aplikaci.

Změna vozu:

V aplikaci zvolte možnost “Pomoc & kontakt” a vyberte “Žádost o změnu vozu”.

Změna hesla:

Odhlaste se z aplikace, na přihlašovací stránce “Přihlášení” zvolte “Zapomenuté heslo”. Aplikace vás přesměruje na internetový prohlížeč, kam zadáte vaši e-mailovou adresu, na kterou vám přijde e-mail s odkazem pro změnu hesla.

Jak si upravím profil?
Co když chce zákazník změnit platbu na konci jízdy?

Změna platby není možná. Více informací zde.

Co když chce zákazník změnit platbu na konci jízdy?
Musím vydat účtenku? Zasíláte je e-mailem zákazníkům?

Vzhledem k přejití do režimu fixních cen řidič nemusí zákazníkům vydat účtenku. Účtenka je zákazníkům po jízdě zaslána e-mailem.

Musím vydat účtenku? Zasíláte je e-mailem zákazníkům?
Jak se počítají poplatky? Kde jsou „dýška”?

Poplatky se počítají z celkové částky bez spropitného a provizí třetích stran. Aktuální výši poplatků pro Vaše město naleznete zde.

Spropitné zůstává v plné výši řidičům a to i z bezkontaktních plateb.

Jak se počítají poplatky? Kde jsou „dýška”?
Jak funguje akceptace a bere se i z prohrané zakázky?

Akceptace je procentuální podíl poptávek, na které reagujete nabídkou a je počítána ze všech poptávek, které obdržíte. Pokud zakázku nevyhrajete, ale dali jste nabídku, je vám stále přičtena do akceptace.. Pokud zakázka zmizí před limitem, vaše akceptace se nesnižuje. Aktuální požadovanou výši týdenní akceptace naleznete zde.

Aktuální přehled Vaší akceptace vidíte v aplikaci.

Jak funguje akceptace a bere se i z prohrané zakázky?
Zákazník nezaplatil jízdu, co mám dělat?

V případě, že u sebe pasažér nemá hotovost či selže platba kartou, doporučujeme zákazníka dopravit k nejbližšímu bankomatu či využít terminál ve voze k zaplacení jízdného. Pokud s Vámi pasažér nebude spolupracovat, doporučujeme zavolat Policii ČR a následně zákaznickou podporu, která ovšem nemá pravomoc od pasažéra peníze vymáhat. Můžeme ho pouze vyzvat k zaplacení přímo na Váš účet.

Zákazník nezaplatil jízdu, co mám dělat?
Storno poplatek mi byl účtován neoprávněně, co mám dělat?

Pokud jsou splněny podmínky, tedy 5 min čekání a 2 zavolání zákazníkovi, poplatek se Vám nezaúčtuje. V případě, že Vám poplatek byl zaúčtován neoprávněně, kontaktujte zákaznický servis.

Storno poplatek mi byl účtován neoprávněně, co mám dělat?
Ztratil jsem/chci si pořídit magnety Liftago, kde je seženu?
Ztratil jsem/chci si pořídit magnety Liftago, kde je seženu?
Musím mít vlastní platební terminál ve voze?

Platební terminál není podmínkou, ale je výhodné ho mít, protože jej mohou využít firemní a hoteloví zákazníci. Máte-li terminál, zaškrtněte příslušnou možnost v sekci “Váš profil”.

Musím mít vlastní platební terminál ve voze?
Mám ve voze terminál na platbu kartou a z nějakého důvodu přestane fungovat. Jak se zachovat v těchto situacích?

Tyto situace nastávají velmi zřídka. Pokud však nastane, zkuste vyřešit situaci následovně:

  1. Ke každé jízdě s požadavkem platebního terminálu generujeme v aplikaci Liftago Driver i QR kód. Pokud váš terminál nefunguje, nebo jej nemáte, využijte platby přes QR kód.
  2. Pokud první možnost nebude možná, zeptejte, zdali nemá u sebe hotovost.
  3. Pokud hotovost mít nebude, zavezte ho k nejbližšímu bankomatu, kde si bude moci peníze vybrat a hotově zaplatit.
Mám ve voze terminál na platbu kartou a z nějakého důvodu přestane fungovat. Jak se zachovat v těchto situacích?
Můžu mít Liftago na jednom zařízení pouze s datovou sim kartou, a z druhého zařízení volat?

Ano. Zvolte “Váš profil” a změňte si telefonní číslo na číslo zařízení, ze kterého voláte. Pokud budete chtít kontaktovat zákazníka, systém Vás automaticky spojí.

Můžu mít Liftago na jednom zařízení pouze s datovou sim kartou, a z druhého zařízení volat?
Jak je to s poplatky v Praze na letišti?

Poplatek za vjezd na letiště je tzv. vedlejší řidičský náklad, který nesmíte po zákazníkovi požadovat. Doporučujeme na letiště jezdit za vyšší tarif.

Jak je to s poplatky v Praze na letišti?
Na jaké IČO a číslo účtu se platba na dobírku přes aplikaci Liftago Driver realizuje?

Při dobírce se transakce realizuje na účet Liftaga a vám se tak nenavyšuje zdanitelný příjem, ani není potřeba následně cokoliv účetně a transakčně řešit. Vše je nastaveno na Liftago a vy máte příjem jen za jízdu jako takovou, na což jste zvyklí a kromě pár kliků navíc během transakce nic navíc dělat nemusíte.

Na jaké IČO a číslo účtu se platba na dobírku přes aplikaci Liftago Driver realizuje?
Mám technický problém s aplikací, jak vám to nahlásit?

Pokud na svém zařízení evidujete jakoukoliv technickou závadu spojenou s chodem aplikace Liftago Driver, doporučujeme restartovat telefon, a pokud i toto nepomůže, zkontrolujte si prosím nejdříve, zda máte nejaktuálnější verzi aplikace. Pokud ne, aktualizujte ji. Pokud ano, proveďte prosím reinstalaci aplikace (odstraňte stávající a opět nainstalujte, po přihlášení nepřijdete o žádná data). Pokud i poté bude problém stále přetrvávat, prosíme, kontaktujte nás.

Jak nám chyby hlásit?
  1. Popsat časovou souvislost (od kdy nefunguje, zda neustále, přerušovaně nebo to bylo jednou a před týdnem, atp.)
  2. Popsat, co se přesně děje (jakou akci děláte, která se nedaří, co se Vám zobrazuje, jaký postup vede k chybě)
  3. Nahlásit svoje telefonní číslo, pod kterým jste registrovaní (pakliže píšete email nebo voláte z jiného čísla)
  4. Poslat snímek obrazovky (pokud je chyba grafická nebo těžko vysvětlitelná)

Ač se opravdu snažíme, víme, že aplikace není dokonalá. Za nahlašování technických chyb či jiných zpětných vazeb k aplikaci, velmi děkujeme. Jedině takto ji můžeme neustále zdokonalovat.

Mám technický problém s aplikací, jak vám to nahlásit?
Můžu objednat letištní vyzvednutí?

Ano, automatizovaně a bezplatně za vás hlídáme přílety dle zadaného čísla letu v objednávce. Ve webovém rozhraní zadejte jako místo vyzvednutí Letiště Václava Havla a vyplňte cílovou destinaci. Při výběru času klikněte na později a pod časem vyzvednutí vyplňte číslo letu. Řidič počká na cestujícího s cedulkou a vyzvedne jej v příletové hale.

Můžu objednat letištní vyzvednutí?
Proč je Liftago bezpečné a spolehlivé?

Chceme být služba pro nejlepší zákazníky i řidiče. Proto máme například tato opatření:

  • Všechny řidiče si pečlivě vybíráme, školíme a v prověřujeme. Následně v průběhu času sledujeme, jak si u zákazníků vedou.
  • Řidiči dostávají od našich zákazníků pravidelně vysoká hodnocení. Průměr je 4,92 hvězdiček.
  • Jen v Liftagu si vybíráte řidiče předem v aukci, a to podle hodnocení, doby příjezdu, typu vozu, ceny, jména nebo třeba fotografie.
  • Zpětná vazba je anonymní a řidičům můžete udělovat nejen hodnocení, ale i popsat průběh jízdy.
  • V Liftagu máme kodex řidiče a dbáme na jeho dodržování. Jedná se o soubor klíčových pravidel, přes která Liftago nejede. Od dodržování dopravních předpisů až po dokonalou péči o zákazníky.
  • Už řadu let máme anonymizované hovory mezi řidiči a zákazníky – tím chráníme obě strany.
  • Máme aktivní zákaznickou podporu, na kterou se můžete kdykoliv obrátit v aplikaci nebo na [email protected].
Proč je Liftago bezpečné a spolehlivé?
Kde je služba dostupná?

Všude, kde momentálně jezdíme, tedy ve více než 20 městech po celé České republice a na Slovensku. Jejich přehled najdete tady.

Kde je služba dostupná?
Můžu si vybrat prémiovou jízdu nebo dětskou autosedačku?

Ano, v aplikaci si můžete vybrat rovnou z několika možností. Pokud preferujete prémiové vozy, klikněte na kategorii Premium. Eco vám poptá primárně elektromobily a hybridy a po kliknutí na Kids objednáte jednoduše vůz s univerzální dětskou autosedačkou a podsedákem.

Můžu si vybrat prémiovou jízdu nebo dětskou autosedačku?
Co když si chci objednat kurýra?

Zásilky můžete posílat (nebo si nechat přivézt) jednoduše v mobilní aplikaci. Můžete si vybrat expresní doručení za pár minut nebo kurýra na konkrétní časové okno, kdy si vybíráte ze tří časových rozmezí.

Co když si chci objednat kurýra?
Je Liftago česká firma?

Liftago je česká firma a většina řidičů je českého původu. Zároveň máme aktivní českou zákaznickou podporu, která je vám k dispozici přímo v aplikaci nebo na [email protected].

Je Liftago česká firma?
Aktuality pro řidiče
Aktuality pro řidiče
Celopolep vozu
Celopolep vozu
Aplikace Liftago Driver Connect
Aplikace Liftago Driver Connect
Flotilová spolupráce
Flotilová spolupráce
Zájemci o taxi spolupráci
Zájemci o taxi spolupráci
Univerzál spolupráce (taxi jízdy i zásilky)
Univerzál spolupráce (taxi jízdy i zásilky)
Cargo spolupráce (pouze rozvoz zásilek)
Cargo spolupráce (pouze rozvoz zásilek)
Zkušební doba
Zkušební doba
Obecná pravidla
Obecná pravidla
Kategorie vozů
Kategorie vozů
Povinné označení
Povinné označení
Nápověda k přehledu řidiče
Nápověda k přehledu řidiče
Během jízdy
Během jízdy
Průvodce taxi jízdou
Průvodce taxi jízdou
Standardy doručování zásilek
Standardy doručování zásilek
Doručení a předání zásilky
Doručení a předání zásilky
Po jízdě
Po jízdě
Bezhotovostní platba na dobírku
Bezhotovostní platba na dobírku
Statistiky pro řidiče
Statistiky pro řidiče
DPD
DPD
Před jízdou
Před jízdou
DHL
DHL
Zásilkovna
Zásilkovna
Výběr dobírky v hotovosti
Výběr dobírky v hotovosti
K čemu je aplikace Liftago?

Pomocí aplikace si snadno přivoláte spolehlivé taxi nebo kurýra ve většině českých krajských měst a slovenské Bratislavě.

K čemu je aplikace Liftago?
Jaké řidiče a s jakými vozy u Liftaga potkáme?

Liftago vždy spolupracovalo pouze s licencovanými řidiči. Jsou to profesionálové, kteří se ve městě vyznají. Navíc prochází školením a neustále hlídáme jejich dodržování nastavených standardů. Před každou objednávkou si můžete vybrat z více nabídek dle kategorie vozu či hodnocení řidiče a času dojezdu.

Jaké řidiče a s jakými vozy u Liftaga potkáme?
Praha
Praha
Sleva na modely vozů Toyota!
Sleva na modely vozů Toyota!
Služby pro zákazníky
Služby pro zákazníky