Co když něco zapomenu ve voze?

V aplikaci se můžete do 24 hodin spojit přímo s řidičem své poslední Liftago jízdy. Pokud od jízdy uplynulo více než 24 hodin, stále se vám pokusíme ztracenou věc najít.

Jak postupovat?

  1. V aplikaci přejděte do menu a zvolte sekci Podpora.
  2. Vyberte možnost Ztracená věc a postupujte podle pokynů.

Také se nám můžete ozvat e-mailem (do kterého prosím napište telefonního číslo/e-mail a odkud byla jízda objednána):

  • Jako odpověď na e-mail s potvrzením platby po jízdě.
  • Přes možnost v aplikaci v menu Pomoc a kontakt => Ztracená věc => Poslat e-mail na podporu.
  • Přímo na náš e-mail [email protected].
Jak mohu sdílet info o jízdě?

Je to jednoduché. Během jízdy ve spodní části obrazovky zvolte odkaz Sdílet stav cesty. Na pár kliknutím můžete sdílet stav své jízdy s kýmkoliv, s kým zrovna potřebujete.

Jaké řidiče a s jakými vozy u Liftaga potkáme?

Liftago vždy spolupracovalo pouze s licencovanými řidiči – profesionály, kteří dokonale znají město. Dbáme na pravidelná školení a pečlivě kontrolujeme dodržování našich vysokých standardů stovkami testovacích jízd měsíčně. V Liftagu pojedete vždy kvalitním vozem.

Před každou objednávkou si můžete vybrat z více nabídek podle ceny, kategorie vozu, hodnocení řidiče , času dojezdu nebo sympatií.

Máte dostatek řidičů? Můžeme se na vás spolehnout?

Naše služba je založena na vysoké dostupnosti vozů po celý den. Ve větších městech dorazí vůz v průměru do 5 minut od poptání, v menších do 10.

Je možné využít Liftago k hromadné přepravě vícero lidí?

V aplikaci můžete využít funkci Taxi pro druhou osobu, která vám umožní objednat více vozů najednou.

Jak na to?
Po zadání trasy si v levém dolním rohu můžete vybrat mezi možnostmi Taxi pro mě a Taxi pro druhou osobu. Samostatně můžete objednat více jízd najednou.

Vozy XXL až pro 7 osob jsou momentálně dostupné pouze pro firemní zákazníky. Více informací o firemním účtu najdete [zde].

Je možné s firemním účtem objednat taxi někomu jinému, např. kolegovi či hostovi?

Ano. Daný kolega či host nemusí mít aplikaci Liftago. Jakmile bude řidič na cestě, zašleme pasažérovi SMS s odkazem na sledování příjezdu vozu, vč. modelu auta, barvy a SPZ.

Potřebuji aplikaci k objednání taxi?

Ne, Liftago si jednoduše objednát i přes web přes order.liftago.com. Aplikace vám však přináší spoustu výhod:

– Taxi, kurýra nebo službu odvoz vozu si objednáte na pár kliknutí.
– Můžete si ukládat vaše oblíbené destinace a máte přehled o všech vašich jízdách.
– Sedli jste si s řidičem? V aplikaci si ho můžete přidat mezi vaše oblíbené.
– Máte přístup ke slevám, jako je například odměna za doporučení přátel.

Více o naší aplikaci najdete zde: https://www.liftago.cz/aplikace

Můžu platit na fakturu za určité období?

Běžní zákazníci mohou platit platební kartou, Apple Pay, Google Pay nebo hotově. Platba na fakturu za určité období je dostupná pro firemní zákazníky. Více informací najdete na stránce Firemní.

Lze objednat taxi s dětskou autosedačkou?

Ano, v Liftagu můžete cestovat ve vozech s dětskou autosedačkou. V objednávce nejprve zadejte vaši trasu a poté vyberte Kids. Více informací o našich vozech Kids najdete [zde].

Jak vytvořím předobjednávku?

V aplikaci v levém dolním rohu zvolte možnost Předobjednávka. Dále pokračujte dle pokynů v aplikaci. Předobjednávky jsou momentálně dostupné v Praze a v Brně, pokud je vzdálenost mezi výchozími body trasy delší než 3 km.