Dětské sedačky v taxi, lze to?

Ano, v Liftagu můžete cestovat ve vozech s dětskou autosedačkou. V objednávce nejprve zadejte vaši trasu a poté vyberte Kids. Více informací o službě Kids najdete zde.

Jak vytvořím předobjednávku?

V objednávce si po zadání trasy vyberte čas vyzvednutí později a vyberte mezi jednotlivými časovými úseky až na jeden měsíc dopředu. Předobjednávky jsou dostupné v Praze a Brně, pokud je vzdálenost mezi výchozími body trasy delší než 3 km. Pokud nabídku předobjednávky u dané trasy nevidíte, nejsme ve vaší lokalitě schopni garantovat dostupnost.

Můžu objednat letištní vyzvednutí?

Ano, automatizovaně a bezplatně za vás hlídáme přílety dle zadaného čísla letu v objednávce. Ve webovém rozhraní zadejte jako místo vyzvednutí Letiště Václava Havla a vyplňte cílovou destinaci. Při výběru času klikněte na později a pod časem vyzvednutí vyplňte číslo letu. Řidič počká na cestujícího s cedulkou a vyzvedne jej v příletové hale.

Chci přepravit zásilku, jak to udělat?

Ve webovém rozhraní vyberte záložku zásilky.

Jak vyřídit reklamaci?

Pro vyřízení reklamace nás prosím kontaktujte na [email protected].

Potřebuji taxi s více zastávkami, jak na to?

V objednávkovém formuláři u cílové adresy můžete přidat zastávky, které v jízdě mohou sloužit pro krátké zastavení či vysazení pasažéra.

Pokud si přejete svézt více osob na jedno místo, využijte možnost přidat vyzvednutí a u každého vyzvednutí uveďte kontaktní údaje. Všechny osoby informujeme o objednávce a průběhu jízdy formou SMS.

Zajišťujete i odvoz vozidla (želvy)?

V tuto chvíli odvoz vozidla (želvu) neposkytujeme, ale pracujeme na tom.

Chtěl/a bych poslat zásilku a hned s ní poslat řidiče zpět ke mně, lze to?

V objednávce zásilky vyberte mód tam a zpět. Uveďte informaci o vyzvednutí, která zároveň poslouží jako adresa pro vrácení. A informaci o cílové adrese, z které se řidič bude vracet na místo vyzvednutí.