Lze objednat taxi s dětskou autosedačkou?

Ano, v Liftagu můžete cestovat ve vozech s dětskou autosedačkou. V objednávce nejprve zadejte vaši trasu a poté vyberte Kids. Více informací o našich vozech Kids najdete [zde].

Jak vytvořím předobjednávku?

V aplikaci v levém dolním rohu zvolte možnost Předobjednávka. Dále pokračujte dle pokynů v aplikaci. Předobjednávky jsou momentálně dostupné v Praze a v Brně, pokud je vzdálenost mezi výchozími body trasy delší než 3 km.

Můžu objednat letištní vyzvednutí?

Ano, automatizovaně a bezplatně za vás hlídáme přílety dle zadaného čísla letu v objednávce. Ve webovém rozhraní zadejte jako místo vyzvednutí Letiště Václava Havla a vyplňte cílovou destinaci. Při výběru času klikněte na později a pod časem vyzvednutí vyplňte číslo letu. Řidič počká na cestujícího s cedulkou a vyzvedne jej v příletové hale.

Chci přepravit zásilku, jak to udělat?

Pro objednání zásilek slouží úplně stejné rozhraní jako pro objednání taxi. Na webu překlikáváte v horní části obrazovky mezi tlačítky Taxi a Zásilky a v aplikaci naopak v dolní liště můžete zvolit ikonu Kurýr.

Jak vyřídit reklamaci?

Pro vyřízení reklamace nás prosím kontaktujte na [email protected].

Potřebuji taxi s více zastávkami, jak na to?

V objednávkovém formuláři u cílové adresy můžete přidat zastávky, které v jízdě mohou sloužit pro krátké zastavení či vysazení pasažéra.

Pokud si přejete svézt více osob na jedno místo, využijte možnost přidat vyzvednutí a u každého vyzvednutí uveďte kontaktní údaje. Všechny osoby informujeme o objednávce a průběhu jízdy formou SMS.

Zajišťujete i odvoz vozidla (želvy)?

Ano. V rámci našich služeb nabízíme také možnost, kdy vám řidič odveze váš vůz. Detail této služby najdete [zde].

Chtěl/a bych poslat zásilku a hned s ní poslat řidiče zpět ke mně, lze to?

V objednávce zásilky vyberte mód tam a zpět. Uveďte informaci o vyzvednutí, která zároveň poslouží jako adresa pro vrácení. A informaci o cílové adrese, z které se řidič bude vracet na místo vyzvednutí.

Potřebujeme před Vánocemi rozeslat dárky obchodním partnerům, pomůže nám Liftago?

Ano! Pro naše firemní zákazníky jsme postavili novou webovou aplikaci, pomoci níž je to hračka.Jste firemní partner a nevíte, jak na to? Napište nám na [email protected] firemní zákazník? Založte si firemní účet zdarma!

Jak mohu objednat vícemístný vůz?

XXL vůz až pro 7 osob si můžete objednat přes webové rozhraní vašeho firemního účtu.

Službu lze také předobjednat na přesný čas – vyzvednutí je možné nejdříve za 16 hodin od objednání.

Potřebujete přistavit XXL vůz na letiště s vyzvednutím cestujících v příletové hale? Ozvěte na nám na [email protected] a my pro vás službu zajistíme.