Zásilkovna
Praha
Místo k vyzvednutí zásilek:
K Hrušovu 292, 102 00 Praha-Štěrboholy
Vyzvednutí zásilek
- Po přijmutí okamžitě vyražte na místo k vyzvednutí zásilek dle navigace. Zásilky jsou obecně menšího rozměru, tudíž by neměl být problém je do vozidla umístit.
- K depu přijeďte přes hlavní bránu, která je vždy otevřená (zde se nenahlašujte). Na druhé křižovatce po levé straně odbočte k depu Zásilkovny a vozidlo přistavte k jakékoli volné gate 4 až 12.Mapa pro příjezd k depu:
3. Příjezd ke gate:
4. Poté se vydejte na dispečink, kde se nahlásíte jako “Liftago”, podepíšete a vezmete klec se zásilkami označenou “Liftago”.
5. Zásilky převezměte a zkontrolujte, zda máte správný počet kusů. Až budete mít zásilky naložené v autě, vraťte prázdnou klec zpět na dispečink.
6. Doporučujeme si zásilky do vozidla dávat dle pořadí od těch nejpozději doručovaných až k těm prvním (ať je máte při doručování na vrchu).
Předání balíčků
- Doporučujeme zákazníkům pár minut před příjezdem na adresu zavolat, o vašem příjezdu je informovat a zároveň se domluvit na místě předání.
- Příjemcům doručujeme k prvním uzamykatelným dveřím. Pokud však bude příjemce žádat o výnos k dalším dveřím, prosíme o prozákaznický přístup a zásilku vyneste. Bude se to dít ve výjimečných případech.
- Pokud příjemce telefonní hovor nepřijímá (doporučujeme volat pár minut před příjezdem a pak při příjezdu), je povinnost vyhledat zvonek a příjemce kontaktovat touto cestou.
- U nefiremních zákazníků vždy ověřte jméno, případně adresu, či telefonní číslo. Dbejte na to, abyste objednávku nepředali nesprávnému příjemci.
- U firemních zákazníků je možné předat zásilku na recepci, či podatelně.
- Od přebírající osoby si následně nechte podepsat převzetí ve vaší Liftago aplikaci. Za příjemce se nikdy nepodepisujte vy.
- U balíčků je zákazníkovi umožněno platit zásilky formou bezhotovostní i hotovostní dobírky. Aplikace Vás nejprve vyzve k bezhotovostní formě. Pokud zákazník nemůže platit kartou, pak označte v aplikaci tuto možnost a vyberte od zákazníka hotovost (vybranou hotovost doporučujeme vložit na účet Liftaga pomocí terminálů společnosti Sazka – detailní informace neleznete v emailu po dokončení jízdy).
- Po dobírkové platbě odešlete zákazníkovi účtenku
a) bezhotovostní platba – po úspěšné platbě v aplikaci GP vyberete možnost odeslat účtenku, poté se zeptejte se zákazníka na formu zaslání (SMS, E-mail) a účtenku odešlete.
b) hotovostní platba – spusťte aplikaci GP tom -> zvolte možnost „+“ -> zadejte částku a typ platby (hotově) -> klikněte na zaplatit a poté odeslat účtenku -> následně vyberete formu zaslání (SMS, email) a účtenku odešlete
Důležité: Při nepředání zásilky si někde (můžete na rozvozový list) poznamenejte důvod. Při vracení zásilek na důvod budete tázáni.
- Příjemce není doma
- Příjemce si přeje zásilku předat na jinou adresu
- Příjemce si přeje zásilku doručit v jiný den
- Doručovací adresa neexistuje, nebo zákazník na adrese neexistuje
- Příjemce odmítl převzetí
Tip: Pokud vás zákazník žádá o změnu doručení (ať už změnu adresy, nebo času) a vyhovění vám významně nenarušuje trasu (časově, nebo vyšším nájezdem km), zákazníkovi vyhovte. Nikdy po zákazníkovi nepožadujte finanční kompenzaci (v případě, že vám kompenzaci sám nabídne, je možné ji přijmout).
Vracení
- Pokud se vám podařilo vše doručit, objednávka doručením poslední adresy končí.
- V případě nedoručení jedné a více zásilek je po realizování poslední adresy nutné zásilky vrátit zpět na depo Zásilkovny, kde se vydáte na dispečink a nahlásíte jako “Liftago”. Dispečink pro vratky je u Gate 13, za rohem budovy.
- Na dispečinku vyhledejte zodpovědného dispečera, vyplňte do aplikace jeho jméno a příjmení a požádejte ho o podpis.
- Po ohlášení se dispečerovi, vyhledejte klec s nápisem “Liftago”. Pomocí skeneru připevněného na kleci naskenujte všechny nedoručené zásilky a vložte je do klece.
a. Odemknout skener – tlačítko na spodní straně
b. Skenování kodů – tlačítko na boční straně
- V případě jakéhokoliv problému se skenerem, kontaktujte dispečera.
Brno
Místo k vyzvednutí zásilek:
Holubice 551, 683 51 Holubice
Vyzvednutí zásilek
- Po přijmutí okamžitě vyražte na místo k vyzvednutí zásilek dle navigace. Zásilky jsou obecně menšího rozměru, tudíž by neměl být problém je do vozidla umístit.
- K depu přijeďte přes parkoviště za závorou, viz. mapa:
- Příjezd ke gate.
- Poté se vydejte na dispečink, kde se nahlásíte jako “Liftago”, podepíšete a vezmete klec se zásilkami označenou “Liftago”.
- Zásilky převezměte a zkontrolujte, zda máte správný počet kusů. Až budete mít zásilky naložené v autě, vraťte prázdnou klec zpět na dispečink.
- Doporučujeme si zásilky do vozidla dávat dle pořadí od těch nejpozději doručovaných až k těm prvním (ať je máte při doručování na vrchu).
Vracení
- Pokud se vám podařilo vše doručit, objednávka doručením poslední adresy končí.
- V případě nedoručení jedné a více zásilek je po realizování poslední adresy nutné zásilky vrátit zpět na depo Zásilkovny, kde se vydáte na dispečink a nahlásíte jako “Liftago”.
- Na dispečinku vyhledejte zodpovědného dispečera, vyplňte do aplikace jeho jméno a příjmení a požádejte ho o podpis.
- Po ohlášení se dispečerovi, vyhledejte klec s nápisem “Liftago”. Pomocí skeneru připevněného na kleci naskenujte všechny nedoručené zásilky a vložte je do klece.
a. Odemknout skener – tlačítko na spodní straně
b. Skenování kodů – tlačítko na boční straně - V případě jakéhokoliv problému se skenerem, kontaktujte dispečera.
Ostrava
Místo k vyzvednutí zásilek:
Nad Porubkou 2396
Vyzvednutí zásilek
- Po přijmutí okamžitě vyražte na místo k vyzvednutí zásilek dle navigace. Zásilky jsou obecně menšího rozměru, tudíž by neměl být problém je do vozidla umístit.
- K depu přijeďte přes parkoviště za závorou, viz. mapa:
- Příjezd ke gate.
- Poté se vydejte na dispečink, kde se nahlásíte jako “Liftago”, podepíšete a vezmete klec se zásilkami označenou “Liftago”.
- Zásilky převezměte a zkontrolujte, zda máte správný počet kusů. Až budete mít zásilky naložené v autě, vraťte prázdnou klec zpět na dispečink.
- Doporučujeme si zásilky do vozidla dávat dle pořadí od těch nejpozději doručovaných až k těm prvním (ať je máte při doručování na vrchu).
Vracení
- Pokud se vám podařilo vše doručit, objednávka doručením poslední adresy končí.
- V případě nedoručení jedné a více zásilek je po realizování poslední adresy nutné zásilky vrátit zpět na depo Zásilkovny, kde se vydáte na dispečink a nahlásíte jako “Liftago”.
- Na dispečinku vyhledejte zodpovědného dispečera, vyplňte do aplikace jeho jméno a příjmení a požádejte ho o podpis.
- Po ohlášení se dispečerovi, vyhledejte klec s nápisem “Liftago”. Pomocí skeneru připevněného na kleci naskenujte všechny nedoručené zásilky a vložte je do klece.
a. Odemknout skener – tlačítko na spodní straně
b. Skenování kodů – tlačítko na boční straně - V případě jakéhokoliv problému se skenerem, kontaktujte dispečera.