Pokud na svém zařízení evidujete jakoukoliv technickou závadu spojenou s chodem aplikace Liftago Driver, doporučujeme restartovat telefon, a pokud i toto nepomůže, zkontrolujte si prosím nejdříve, zda máte nejaktuálnější verzi aplikace. Pokud ne, aktualizujte ji. Pokud ano, proveďte prosím reinstalaci aplikace (odstraňte stávající a opět nainstalujte, po přihlášení nepřijdete o žádná data). Pokud i poté bude problém stále přetrvávat, prosíme, kontaktujte nás.
Jak nám chyby hlásit?
- Popsat časovou souvislost (od kdy nefunguje, zda neustále, přerušovaně nebo to bylo jednou a před týdnem, atp.)
- Popsat, co se přesně děje (jakou akci děláte, která se nedaří, co se Vám zobrazuje, jaký postup vede k chybě)
- Nahlásit svoje telefonní číslo, pod kterým jste registrovaní (pakliže píšete email nebo voláte z jiného čísla)
- Poslat snímek obrazovky (pokud je chyba grafická nebo těžko vysvětlitelná)
Ač se opravdu snažíme, víme, že aplikace není dokonalá. Za nahlašování technických chyb či jiných zpětných vazeb k aplikaci, velmi děkujeme. Jedině takto ji můžeme neustále zdokonalovat.