DPD

Místa vyzvednutí:

  • DPD Depo 1391, Lidická 273 51, 273 51 Unhošť
  • DPD Depo 1392, Chodovská 228/3, 141 00 Praha 4-Michle
  • DPD Depo 1381, Modletice 135 (Komerční zóna), 251 01 Říčany
  • DPD Depo 2371, Statenická 732, 252 64 Velké Přílepy
  • DPD Depo 2372, K Hrušovu 292/4, 102 00 Praha 10 – Štěrboholy

Vyzvednutí zásilek

  1. Po přijmutí okamžitě vyražte na výdej balíčků dle navigace. Zásilky jsou obecně menšího rozměru, tudíž by neměl být problém je do vozidla umístit.
  2. Dle navigace zajeďte k výdejovému místu DPD.
  3. Nejprve se na výdeji balíčků nahlaste jako řidič Liftaga a zaměstnanec DPD vás nasměruje na místo, kde si balíčky převezmete.
  4. Zásilky převezměte a zkontrolujte, zda máte správný počet kusů.
  5. Doporučujeme si zásilky do vozidla dávat dle pořadí od těch nejpozději doručovaných až k těm prvním (ať je máte při doručování na vrchu).

Předání balíčků

  1. Doporučujeme zákazníkům pár minut před příjezdem na adresu zavolat, o vašem příjezdu je informovat a zároveň se domluvit na místě předání.
  2. Příjemcům doručujeme k prvním uzamykatelným dveřím. Pokud však bude příjemce žádat o výnos k dalším dveřím, prosíme o prozákaznický přístup a zásilku vyneste. Bude se to dít ve výjimečných případech.
  3. Pokud příjemce telefonní hovor nepřijímá (doporučujeme volat pár minut před příjezdem a pak při příjezdu), je povinnost vyhledat zvonek a příjemce kontaktovat touto cestou.
  4. U nefiremních zákazníků vždy ověřte jméno, případně adresu, či telefonní číslo. Dbejte na to, abyste objednávku nepředali nesprávnému příjemci.
  5. U firemních zákazníků je možné předat zásilku na recepci, či podatelně.
  6. Od přebírající osoby si následně nechte podepsat převzetí ve vaší Liftago aplikaci. Za příjemce se nikdy nepodepisujte vy.
  7. U balíčků je zákazníkovi umožněno platit zásilky formou bezhotovostní i hotovostní dobírky. Aplikace Vás nejprve vyzve k bezhotovostní formě. Pokud zákazník nemůže platit kartou, pak označte v aplikaci tuto možnost a vyberte od zákazníka hotovost (vybranou hotovost doporučujeme vložit na účet Liftaga pomocí terminálů společnosti Sazka – detailní informace neleznete v emailu po dokončení jízdy).
  8. Po dobírkové platbě odešlete zákazníkovi účtenku
    a) bezhotovostní platba – po úspěšné platbě v aplikaci GP vyberete možnost odeslat účtenku, poté se zeptejte se zákazníka na formu zaslání (SMS, E-mail) a účtenku odešlete.
    b) hotovostní platba – spusťte aplikaci GP tom -> zvolte možnost „+“ -> zadejte částku a typ platby (hotově) -> klikněte na zaplatit a poté odeslat účtenku -> následně vyberete formu zaslání (SMS, email) a účtenku odešlete

Důležité: Při nepředání zásilky si někde (můžete na rozvozový list) poznamenejte důvod. Při vracení zásilek na důvod budete tázáni.

  • Příjemce není doma
  • Příjemce si přeje zásilku předat na jinou adresu
  • Příjemce si přeje zásilku doručit v jiný den
  • Doručovací adresa neexistuje, nebo zákazník na adrese neexistuje
  • Příjemce odmítl převzetí

Tip: Pokud vás zákazník žádá o změnu doručení (ať už změnu adresy, nebo času) a vyhovění vám významně nenarušuje trasu (časově, nebo vyšším nájezdem km), zákazníkovi vyhovte. Nikdy po zákazníkovi nepožadujte finanční kompenzaci (v případě, že vám kompenzaci sám nabídne, je možné ji přijmout).

Vracení

  1. Pokud se vám podařilo vše doručit, objednávka doručením poslední adresy končí.
  2. V případě nedoručení jedné a více zásilek je po realizování poslední adresy nutné zásilky vrátit zpět na depo DPD, kde jste si zásilky převzali. Aplikace vás bude na adresu rovnou navigovat.
  3. Jakmile dorazíte na místo vracení zásilky, opět se nahlaste ve výdejové kanceláři a zaměstnanec DPD vás nasměruje na místo, kde balíčky vrátíte.
  4. Zásilky na pobočce kompletně vraťte a sdělte obsluze důvody nedoručení.
  5. Po předání objednávku v aplikaci ukončete.

Děkujeme za dodržení výše napsaného postupu.