Mám technický problém s aplikací, jak vám to nahlásit?

Pokud na svém zařízení evidujete jakoukoliv technickou závadu spojenou s chodem aplikace Liftago Driver, doporučujeme restartovat telefon, a pokud i toto nepomůže, zkontrolujte si prosím nejdříve, zda máte nejaktuálnější verzi aplikace. Pokud ne, aktualizujte ji. Pokud ano, proveďte prosím reinstalaci aplikace (odstraňte stávající a opět nainstalujte, po přihlášení nepřijdete o žádná data). Pokud i poté bude problém stále přetrvávat, prosíme, kontaktujte nás.

Jak nám chyby hlásit?
  1. Popsat časovou souvislost (od kdy nefunguje, zda neustále, přerušovaně nebo to bylo jednou a před týdnem, atp.)
  2. Popsat, co se přesně děje (jakou akci děláte, která se nedaří, co se Vám zobrazuje, jaký postup vede k chybě)
  3. Nahlásit svoje telefonní číslo, pod kterým jste registrovaní (pakliže píšete email nebo voláte z jiného čísla)
  4. Poslat snímek obrazovky (pokud je chyba grafická nebo těžko vysvětlitelná)

Ač se opravdu snažíme, víme, že aplikace není dokonalá. Za nahlašování technických chyb či jiných zpětných vazeb k aplikaci, velmi děkujeme. Jedině takto ji můžeme neustále zdokonalovat.

Jak si upravím profil?

Změna žluté/zelené karty:

Žádost o změnu s fotografií žluté karty zašlete na [email protected].

Změna fakturačních údajů, změna tarifů:

Samostatně v aplikaci.

Změna vozu:

V aplikaci zvolte možnost “Pomoc & kontakt” a vyberte “Žádost o změnu vozu”.

Změna hesla:

Odhlaste se z aplikace, na přihlašovací stránce “Přihlášení” zvolte “Zapomenuté heslo”. Aplikace vás přesměruje na internetový prohlížeč, kam zadáte vaši e-mailovou adresu, na kterou vám přijde e-mail s odkazem pro změnu hesla.

Co když chce zákazník změnit platbu na konci jízdy?

Změna platby není možná. Více informací zde.

Musím vydat účtenku? Zasíláte je e-mailem zákazníkům?

Vzhledem k přejití do režimu fixních cen řidič nemusí zákazníkům vydat účtenku. Účtenka je zákazníkům po jízdě zaslána e-mailem.

Jak se počítají poplatky? Kde jsou „dýška”?

Poplatky se počítají z celkové částky bez spropitného a provizí třetích stran. Aktuální výši poplatků pro Vaše město naleznete zde.

Spropitné zůstává v plné výši řidičům a to i z bezkontaktních plateb.

Jak funguje akceptace a bere se i z prohrané zakázky?

Akceptace je procentuální podíl poptávek, na které reagujete nabídkou a je počítána ze všech poptávek, které obdržíte. Pokud zakázku nevyhrajete, ale dali jste nabídku, je vám stále přičtena do akceptace.. Pokud zakázka zmizí před limitem, vaše akceptace se nesnižuje. Aktuální požadovanou výši týdenní akceptace naleznete zde.

Aktuální přehled Vaší akceptace vidíte v aplikaci.

Zákazník nezaplatil jízdu, co mám dělat?

V případě, že u sebe pasažér nemá hotovost či selže platba kartou, doporučujeme zákazníka dopravit k nejbližšímu bankomatu či využít terminál ve voze k zaplacení jízdného. Pokud s Vámi pasažér nebude spolupracovat, doporučujeme zavolat Policii ČR a následně zákaznickou podporu, která ovšem nemá pravomoc od pasažéra peníze vymáhat. Můžeme ho pouze vyzvat k zaplacení přímo na Váš účet.

Storno poplatek mi byl účtován neoprávněně, co mám dělat?

Pokud jsou splněny podmínky, tedy 5 min čekání a 2 zavolání zákazníkovi, poplatek se Vám nezaúčtuje. V případě, že Vám poplatek byl zaúčtován neoprávněně, kontaktujte zákaznický servis.

Ztratil jsem/chci si pořídit magnety Liftago, kde je seženu?
Musím mít vlastní platební terminál ve voze?

Platební terminál není podmínkou, ale je výhodné ho mít, protože jej mohou využít firemní a hoteloví zákazníci. Máte-li terminál, zaškrtněte příslušnou možnost v sekci “Váš profil”.

Mám ve voze terminál na platbu kartou a z nějakého důvodu přestane fungovat. Jak se zachovat v těchto situacích?

Tyto situace nastávají velmi zřídka. Pokud však nastane, zkuste vyřešit situaci následovně:

  1. Ke každé jízdě s požadavkem platebního terminálu generujeme v aplikaci Liftago Driver i QR kód. Pokud váš terminál nefunguje, nebo jej nemáte, využijte platby přes QR kód.
  2. Pokud první možnost nebude možná, zeptejte, zdali nemá u sebe hotovost.
  3. Pokud hotovost mít nebude, zavezte ho k nejbližšímu bankomatu, kde si bude moci peníze vybrat a hotově zaplatit.
Můžu mít Liftago na jednom zařízení pouze s datovou sim kartou, a z druhého zařízení volat?

Ano. Zvolte “Váš profil” a změňte si telefonní číslo na číslo zařízení, ze kterého voláte. Pokud budete chtít kontaktovat zákazníka, systém Vás automaticky spojí.

Jak je to s poplatky v Praze na letišti?

Poplatek za vjezd na letiště je tzv. vedlejší řidičský náklad, který nesmíte po zákazníkovi požadovat. Doporučujeme na letiště jezdit za vyšší tarif.

Celopolep vozu
Aplikace Liftago Driver Connect
Flotilová spolupráce
Nápověda k přehledu řidiče
Průvodce taxi jízdou
Liftago XL transport