Obecné podmínky spolupráce

Vzájemná spolupráce

Budoucnost celé platformy stojí na spokojenosti všech zúčastněných stran. Aktivity, rozhodnutí a kroky našich jednotlivých týmů mají vždy za cíl maximalizovat výdělky řidičů s ohledem na to, jak to v danou chvíli umožňuje tržní situace.

Parametrem určujícím pořadí nabídek řidičů reagujících na jednotlivé poptávky a směřujících k uzavření smlouvy o přepravě je vždy čas, kdy byly jednotlivé nabídky učiněny, neboť bezodkladnost nabídky je pro zákazníky primární.

Zprostředkování a obstarávání přepravy v rámci platformy Liftago, obsah nabídek na uzavření smlouvy jakož i obsah samotných smluv o přepravě uzavíraných v rámci platformy je bez zřetele na osoby účastníků, a tedy bez jakékoli diskriminace, řízen algoritmy platformy s ohledem na vyváženost fungování služeb a vyváženost obsahu smluv z pohledu zákazníků, dopravců i společnosti Liftago.

Tohoto principu se držíme vždy při každém rozhodnutí. Od partnerských řidičů na platformě pak očekáváme, že jsou připraveni se také podílet na tom, aby se platforma postupně posouvala dál. Konkrétně v první řadě prostřednictvím dodání kvalitní služby zákazníkům a partnerům, a následně také skrze konstruktivní a hodnotnou zpětnou vazbu nám samotným.

Poplatek za zrušení jízdy

Za zrušení jízdy pokutujeme řidiče částkou 100,- Kč v případě nedodržení žádného ze standardů. V případě dodržení alespoň jednoho standardu pokutuje řidiče částkou 25,- Kč.

Tato smluvní pokuta není udělena v případě, že:

  • dodržíte veškeré logistické standardy (počkáte na místě vyzvednutí zákazníka/zásilky 5 minut a 2x zákazníka/partnera telefonicky kontaktujete). Více o logistických standardech na odkazu zde.
  • jízdu zruší objednavatel
  • se na zrušení jízdy domluvíte telefonicky s objednavatelem

V případě, že máte o oprávněnosti poplatku pochybnosti, ozvěte se na [email protected].

Neaktivita

Pokud řidič neodjede po dobu 3 po sobě jdoucích měsíců žádnou jízdu s Liftagem, bude na platformě dočasně omezen.

Toto omezení bude řidiči zrušeno na jeho vlastní vyžádání a po splnění aktuálních podmínek pro obnovení spolupráce (např. absolvování školení řidičů). V případě, že bude chtít řidič spustit zpět do provozu, nechť nás kontaktuje na emailu [email protected].