DHL

Vyzvedávání

  1. Po přijmutí okamžitě vyražte na výdej dle navigace. Zásilky jsou obecně menšího rozměru, tudíž by neměl být problém je do vozidla umístit.
  2. Dle navigace zajeďte do areálu DHL a zastavte na vrátnici.
  3. Na vrátnici se potenciálně prokažte osobním dokladem a číslem vrat, kde máte zásilky vyzvedávat (naleznete v poznámce k vyzvednutí)
  4. Po průjezdu vrátnice přistavte vozidlo k vratům, které máte v poznámce. Nákladová vrata se nachází z druhé strany skladu.
  5. Vozidlo zaparkujte u správných vrat a vyčkejte na pracovníky DHL.
  6. Zásilky převezměte a zkontrolujte, zda máte správný počet kusů. K rozvozu nemáte k dispozici žádný list k rozvozu. Vše máte v aplikaci.
  7. Pro urychlení celkové expedice DHL prosíme, abyste se zbytečně dlouho v areálu skladu nezdržovali.

Po označení v aplikaci, že máte zásilky ve vozidle, dostávají příjemci sms s informací o orientačním čase doručení, včetně kontaktu na vás a odkazu pro GPS sledování. Z toho důvodu prosíme o změnu pořadí doručení jen v nejnutnějších případech. Trasa je obecně plánovaná nejefektivněji.Předávání

  1. Za příjemci se neprodleně vydejte a bez zbytečného odkladu doručujte jednomu příjemci po druhém. Je vysloveně zakázáno během obsluhy objednávky realizovat jakékoliv jiné objednávky a z trasy se, mimo provozní důvody (tankování PHM, apod.), vychylovat.
  2. Doporučujeme zákazníkům pár minut před příjezdem na adresu zavolat, o vašem příjezdu je informovat a zároveň se domluvit na místě předání.
  3. !!! Standard doručení: Příjemcům doručujeme k prvním uzamykatelným dveřím. Pokud však bude příjemce žádat o výnos k dalším dveřím, prosíme o prozákaznický přístup a zásilku vyneste. Bude se to dít ve výjimečných případech.
  4. !!! Pokud příjemce telefonní hovor nepřijímá (doporučujeme volat pár minut před příjezdem a pak při příjezdu), je povinnost vyhledat zvonek a příjemce kontaktovat touto cestou.
  5. !!! V případě firemních zákazníků (typicky je jako příjemce uvedena společnost) je povinnost vyhledat recepci, nebo podatelnu.
  6. U nefiremních zákazníků vždy ověřte jméno, případně adresu, či telefonní číslo. Dbejte na to, abyste objednávku nepředali nesprávnému příjemci.
  7. U firemních zákazníků je možné předat zásilku na recepci, či podatelně.
  8. !!! Do aplikace vždy vyplňte kompletní jméno a příjmení osoby, která fyzicky zásilku převzala (pokud nepřebírá zásilky původní příjemce, ale recepční, rodinný příslušník, či někdo jiný, vyplňte jméno a příjmení této osoby). Jméno a příjmení musí být kompletní bez iniciálů (P. Novák je špatně, Pavel Novák je správně). Není dovoleno zanechávat jen název firmy, či obecný popis místa.
  9. !!! Od přebírající osoby si následně nechte podepsat převzetí ve vaší Liftago aplikaci. Za příjemce se nikdy nepodepisujte vy.

Dodatek: Pokud má příjemce více zásilek k přijetí, každá zásilka je v aplikaci vedena jako samostatná zastávka, tudíž je potřeba ke každé zásilce v aplikaci vyplnit jméno a příjmení a nechat si převzetí podepsat.Důležité: Při nepředání zásilky si někde poznamenejte důvod (aplikace tuto informaci zaznamenat zatím neumožňuje). Při vracení zásilek na důvod budete tázáni.

  • Příjemce není doma
  • Příjemce si přeje zásilku předat na jinou adresu (poznamenejte na jakou)
  • Příjemce si přeje zásilku doručit v jiný den (poznamenejte kdy)
  • Doručovací adresa neexistuje, nebo zákazník na adrese neexistuje
  • Příjemce odmítl převzetí

Tip: Pokud vás zákazník žádá o změnu doručení (ať už změnu adresy, nebo času) a vyhovění vám významně nenarušuje trasu (časově, nebo vyšším nájezdem km), zákazníkovi vyhovte. Nikdy po zákazníkovi nepožadujte finanční kompenzaci (v případě, že vám kompenzaci sám nabídne, je možné ji přijmout).Vracení

  1. Pokud se vám podařilo vše doručit, objednávka doručením poslední adresy končí.
  2. V případě nedoručení jedné a více zásilek je po realizování poslední adresy nutné zásilky vrátit zpět DHL. Aplikace vás bude na adresu rovnou navigovat. Místo pro vrácení je na pobočkách DHL express, nikoliv v centrálním skladu v Klecanech (pokud vrácení nestihnete do 17hod, je nutné však vrácení realizovat v Klecanech).
  3. Zásilky na pobočce kompletně vraťte a předejte obsluze důvody nedoručení.
  4. Po předání objednávku v aplikaci ukončete.

Děkujeme za dodržení výše napsaného postupu.