Kde mohu přidat do firemního účtu další zaměstnance?

Své zaměstnance můžete přidat v sekci uživatelé v záložce mobilní aplikace. Přidáním opravňujete uživatele využívat služby Liftaga na účet vaší firmy. V případě většího počtu zaměstnanců můžete využít hromadnou správu zaměstnanců. Šablonu naleznete v dané sekci.

Jednotlivým uživatelům můžete nastavit nákladové středisko pro lepší organizaci nákladů nebo stanovit měsíční limit pro omezení maximální útraty.

Pokud chcete umožnit přístup do webového rozhraní dalším osobám, v sekci uživatelé zvolte záložku webové rozhraní a vyberte roli administrátor nebo objednávající.

Kde najdu přehled jízd?

Na hlavní stránce webového rozhraní nebo v sekci platby a vyúčtování. V tabulce máte u každého měsíce možnost stáhnout přehled.

Kde si změním/obnovím heslo?

Heslo si změníte při přihlašování do firemního účtu kliknutím na tlačítko Zapomenuté heslo.

Kde změním či přidám administrátora firemního účtu?

Administrátory můžete spravovat v sekci uživatelé v záložce webové rozhraní. Můžete přidat libovolný počet administrátorů.

Kde přidám e-mail pro zasílání fakturace?

V sekci administrace - údaje o účtu do pole email pro faktury a přehledy. Více emailových adres oddělte čárkou. 

Přehledy posíláme v emailech zaheslované z důvodu vyšší ochrany osobních údajů. Pokud příjemce emailu bude potřebovat přístup k přehledům, ujistěte se, že má heslo pro otevření, dostupné v sekci  platby a vyúčtování, nebo ho přidejte jako administrátora mezi uživatele do webového rozhraní.

Kde změním fakturační údaje (adresa, název společnosti, IČO apod.)?

V sekci administrace - platby a vyúčtování.

Změnil jsem firmu, jak přestoupím pod jiný firemní profil?

Odeberte se z uživatelů pro webové rozhraní ve vaší stávající firmě a požádejte administrátora v novém firemní účtu o přidání mezi administrátory.

Nedaří se mi přihlásit do webové aplikace, jak to?

Zkuste si obnovit vaše heslo na stránce Zapomenuté heslo.

Jak je to s DPH u firemního/soukromého zákazníka?

Liftago je plátcem DPH, takže vystavuje fakturu s DPH. Částka se v aplikaci zobrazuje bez DPH pro firemní zákazníky stejně jako pro soukromé zákazníky, ale DPH se následně připočítává k měsíční faktuře nebo každé platbě.

Přišel mi e-mail o nestržené platbě z mé karty, co mám dělat?

Je potřeba v administraci aktualizovat svoji platební kartu. Částku za nestržené platby se automaticky strhnou v následujících dnech.

Chci si změnit metodu platby z karty na fakturaci či naopak, jak postupovat?

Změnu mezi fakturací a platbou na kartu můžete provést v sekci administrace - platby a vyúčtování.

Omylem jsem uhradil fakturu 2x, co mám dělat pro vrácení?

Pro vrácení dublované platby se prosím obraťte na náš finanční tým na [email protected], budeme vás následně informovat o způsobu a termínu vrácení platby.

Potřebujeme rozeslat více zásilek naráz, pomůže nám Liftago?

Ano! Pro naše firemní zákazníky máme k dispozici webovou aplikaci, pomoci níž je to hračka.

Jste firemní partner a nevíte, jak na to? Napište nám na [email protected].

Nejste firemní zákazník? Založte si firemní účet zdarma!

Jaké ceny za taxi můžeme jako firemní zákazník očekávat?

U Liftaga řidiči ceny za své služby nastavují sami: při poptání taxi se vám v aplikaci vždy zobrazí nabídky okolních řidičů, ze kterých si můžete vybrat.

Předem tak uvidíte cenu, odhadovaný čas příjezdu, hodnocení řidiče předchozími zákazníky a model vozu. Nad podmínkami přepravy tak máte naprostou kontrolu.

Nabízíte doplňkové služby jako vyzvednutí hosta na letišti?

Ano, můžete si objednat taxi pro zaměstnance či firemního hosta. Vždy mu pošleme SMS s odkazem na sledování příjezdu blížícího se řidiče včetně informací o voze (model, barva, SPZ). Zákazník tak přesně ví, kde na něj řidič čeká.