Své zaměstnance můžete přidat v sekci uživatelé v záložce mobilní aplikace. Přidáním opravňujete uživatele využívat služby Liftaga na účet vaší firmy. V případě většího počtu zaměstnanců můžete využít hromadnou správu zaměstnanců. Šablonu naleznete v dané sekci.
Jednotlivým uživatelům můžete nastavit nákladové středisko pro lepší organizaci nákladů nebo stanovit měsíční limit pro omezení maximální útraty.
Pokud chcete umožnit přístup do webového rozhraní dalším osobám, v sekci uživatelé zvolte záložku webové rozhraní a vyberte roli administrátor nebo objednávající.
Na hlavní stránce webového rozhraní nebo v sekci platby a vyúčtování. V tabulce máte u každého měsíce možnost stáhnout přehled.
Heslo si změníte při přihlašování do firemního účtu kliknutím na tlačítko Zapomenuté heslo.
Administrátory můžete spravovat v sekci uživatelé v záložce webové rozhraní. Můžete přidat libovolný počet administrátorů.
V sekci administrace - údaje o účtu do pole email pro faktury a přehledy. Více emailových adres oddělte čárkou.
Přehledy posíláme v emailech zaheslované z důvodu vyšší ochrany osobních údajů. Pokud příjemce emailu bude potřebovat přístup k přehledům, ujistěte se, že má heslo pro otevření, dostupné v sekci platby a vyúčtování, nebo ho přidejte jako administrátora mezi uživatele do webového rozhraní.
V sekci administrace - platby a vyúčtování.
Odeberte se z uživatelů pro webové rozhraní ve vaší stávající firmě a požádejte administrátora v novém firemní účtu o přidání mezi administrátory.
Zkuste si obnovit vaše heslo na stránce Zapomenuté heslo.
Liftago je plátcem DPH, takže vystavuje fakturu s DPH. Částka se v aplikaci zobrazuje bez DPH pro firemní zákazníky stejně jako pro soukromé zákazníky, ale DPH se následně připočítává k měsíční faktuře nebo každé platbě.
Je potřeba v administraci aktualizovat svoji platební kartu. Částku za nestržené platby se automaticky strhnou v následujících dnech.
Změnu mezi fakturací a platbou na kartu můžete provést v sekci administrace - platby a vyúčtování.
Pro vrácení dublované platby se prosím obraťte na náš finanční tým na [email protected], budeme vás následně informovat o způsobu a termínu vrácení platby.
Ano! Pro naše firemní zákazníky máme k dispozici webovou aplikaci, pomoci níž je to hračka.
Jste firemní partner a nevíte, jak na to? Napište nám na [email protected].
Nejste firemní zákazník? Založte si firemní účet zdarma!
U Liftaga řidiči ceny za své služby nastavují sami: při poptání taxi se vám v aplikaci vždy zobrazí nabídky okolních řidičů, ze kterých si můžete vybrat.
Předem tak uvidíte cenu, odhadovaný čas příjezdu, hodnocení řidiče předchozími zákazníky a model vozu. Nad podmínkami přepravy tak máte naprostou kontrolu.