Časté dotazy

Mám restauraci, do kolika hodin mohu poptat rozvoz?

Prakticky nonstop, 24/7. Máme hustou síť kurýrů, proto se na nás můžete spolehnout i v pozdních hodinách.

Mám restauraci, do kolika hodin mohu poptat rozvoz?
Mám restauraci, kolik rozvoz stojí?

Liftago si neúčtuje fixní procento z hodnoty objednávky. Za vaše úspěchy vás tak netrestáme. U nás platíte pouze za samotný rozvoz. Na ceně si plácneme předem: ctíme vaši marži, za váš úspěch a cena se odvíjí zejména od polohy restaurace a objemu objednávek. Pro představu, v rámci města se expresní doprava pohybuje v řádu 130 – 200 Kč za rozvoz.

Mám restauraci, kolik rozvoz stojí?
Mám restauraci. Na trhu funguje řada rozvozových společností. Proč bych měl chtít Liftago?

Za úspěch vás netrestáme: u nás platíte pouze za rozvoz, fixní procento z hodnoty objednávky si neúčtujeme. Rozvozem jsme schopni pokrýt celé město, nevytváříme kolem vašeho podniku umělou zónu pro rozvoz. Restaurace Zdeňka Pohlreicha nebo sítě Ambiente nám však věří zejména pro naši kvalitu: s Liftagem potkáte profesionální, příjemné kurýři, kteří vědí, jak má vypadat skvělá služba.

Mám restauraci. Na trhu funguje řada rozvozových společností. Proč bych měl chtít Liftago?
Kde je vaše služba dostupná?

Aktuální seznam měst, kde působíme, naleznete zde. Na dalším rozšiřování aktivně pracujeme. Pokud máte podnik ve městě, kde služby zatím nenabízíme, neváhejte nám dát vědět: je možné, že spuštění daného města je na spadnutí, nebo nás svou poptávkou popoženete se za vámi vydat.

Kde je vaše služba dostupná?
Pojišťujete zásilky?

Ano, všechny přepravované zásilky jsou pojištěné.

Pojišťujete zásilky?
Potřebujeme rozeslat více zásilek naráz, pomůže nám Liftago?

Ano! Pro naše firemní zákazníky jsme postavili novou webovou aplikaci, pomoci níž je to hračka.Jste firemní partner a nevíte, jak na to? Napište nám na [email protected] firemní zákazník? Založte si firemní účet zdarma!

Potřebujeme rozeslat více zásilek naráz, pomůže nám Liftago?
Potřebujeme něco expresně doručit, pomůže nám Liftago?

Rozhodně! Kurýr dorazí ve větších městech v průměru do 5 minut od objednání, v menších do 10. Následně ihned vyrazí, kam je třeba. Dokument k podpisu či zapomenutá nabíječka může být na druhé straně města skutečně během chvilky. Síť kurýrů Liftago je natolik hustá, že nemusíte nic poptávat hodiny či dny předem: jakmile potřebujete, objednáte a jsme na cestě k vám.

Potřebujeme něco expresně doručit, pomůže nám Liftago?
Potřebujeme před Vánocemi rozeslat dárky obchodním partnerům, pomůže nám Liftago?

Ano! Pro naše firemní zákazníky jsme postavili novou webovou aplikaci, pomoci níž je to hračka.Jste firemní partner a nevíte, jak na to? Napište nám na [email protected] firemní zákazník? Založte si firemní účet zdarma!

Potřebujeme před Vánocemi rozeslat dárky obchodním partnerům, pomůže nám Liftago?
Jak se příjemce dozví o blížící se zásilce?

Příjemci zašleme SMS s odhadem času příjezdu kurýra (na minuty přesně) a odkazem na živé sledování polohy zásilky.

Jak se příjemce dozví o blížící se zásilce?
Kolik stojí kurýrní služby od Liftaga?

Naše kurýrní služby nabízíme od 169 Kč.

Kolik stojí kurýrní služby od Liftaga?
Jak uplatním promokód?

Slevový promokód je nutné zadat v aplikaci ještě před objednáním jízdy. Kód se zadává v aplikaci v menu Platby (políčko Zadejte promokód) a dá se využít jen na jízdy na osobní profil při platbě kartou uloženou v aplikaci.

Jak uplatním promokód?
Co když selhala má platba?

Nejčastější příčinou je dle našich dat nastavení MO/TO limitů – vzdálené platby bez CVV kódu. Typicky jde o platby prováděné přes platební kartu uloženou v mobilních aplikacích, které některé banky oddělují od klasických internetových plateb. Aby platba proběhla v pořádku, je třeba zkontrolovat nastavení MO/TO limitů v internetovém bankovnictví, případně kontaktovat banku.

Mezi další příčiny selhání platby může patřit již expirovaná karta zadaná v aplikaci, karta v bance nahlášená jako ztracená nebo nedostatek hotovosti na účtu. Pokud banka zamítne platbu, bohužel v systému nevidíme, jaký z těchto důvodů byl za zamítnutím platby. Pro více informací je potřeba kontaktovat vaši banku. Případně nás můžete kontaktovat.

Co když selhala má platba?
Mohu si objednat služby Liftaga bez aplikace?

Bohužel, k poptání taxi či kurýra je třeba mít nainstalovanou mobilní aplikaci Liftago.
Pokud však pro vás ze svého telefonu jiná osoba objedná např. taxi, pochopitelně do něj můžete nastoupit. :)

Výjimku z pravidla představuje náš firemní účet. Firmy mají příštup k webové aplikaci, pomocí níž např. z recepce mohou objednat taxi pro zaměstnance či hosty, aniž by tyto osoby musely mít aplikaci Liftago: o blížícím taxíku či kurýrovi jim zašleme SMS s dalšími informacemi.

Mohu si objednat služby Liftaga bez aplikace?
Je k použití aplikace třeba připojení k internetu?

Ano, bez připojení k internetu není možné poptat jednotlivé služby (taxi, kurýra, ...).

Je k použití aplikace třeba připojení k internetu?
Je aplikace Liftago zdarma?

Ano, stažení aplikace je pro iOS i Android zdarma. Platíte až v případě využití služeb (např. svezete se taxi, pošlete zásilku).

Je aplikace Liftago zdarma?
K čemu je aplikace Liftago?

Pomocí aplikace si snadno přivoláte spolehlivé taxi nebo kurýra ve většině českých krajských měst a slovenské Bratislavě.

K čemu je aplikace Liftago?
Nabízíte doplňkové služby jako vyzvednutí hosta na letišti?

Pokud objednáváte taxi pro zaměstnance či firemního hosta, vždy mu zašleme SMS s odkazem na sledování příjezdu blížícího se řidiče včetně informací o voze (model, barva, SPZ) : zákazník tak přesně ví, kde na něj řidič čeká.

Nabízíte doplňkové služby jako vyzvednutí hosta na letišti?
Je možné s firemním účtem objednat taxi někomu jinému, např. kolegovi či hostovi? (taxi)

Ano. Daný kolega či host nemusí mít aplikaci Liftago. Jakmile bude řidič na cestě, zašleme pasažérovi SMS s odkazem na sledování příjezdu vozu, vč. modelu auta, barvy a SPZ.

Je možné s firemním účtem objednat taxi někomu jinému, např. kolegovi či hostovi?
Je možné využít Liftago k hromadné přepravě vícero lidí? (taxi)

S firemním účtem získáte automaticky přístup do webové aplikace, pomocí níž lze snadno objednat více vozů naráz.

Je možné využít Liftago k hromadné přepravě vícero lidí?
Máte dostatek řidičů? Můžeme se na vás spolehnout? (taxi)

Naše služba je založena na vysoké dostupnosti vozů po celý den. Ve větších městech dorazí vůz v průměru do 5 minut od poptání, v menších do 10.

Máte dostatek řidičů? Můžeme se na vás spolehnout?
Jaké řidiče a s jakými vozy u Liftaga potkáme? (taxi)

Liftago vždy spolupracovalo pouze s licencovanými řidiči. Jsou to profesionálové, kteří se ve městě vyznají. Navíc prochází školením a neustále hlídáme jejich dodržování nastavených standardů. Před každou objednávkou si můžete vybrat z více nabídek dle kategorie vozu či hodnocení řidiče a času dojezdu.

Jaké řidiče a s jakými vozy u Liftaga potkáme?
Jaké ceny za taxi můžeme jako firemní zákazník očekávat?

U Liftaga řidiči ceny za své služby nastavují sami: při poptání taxi se vám v aplikaci vždy zobrazí nabídky okolních řidičů, ze kterých si můžete vybrat. Předem tak uvidíte cenu, odhadovaný čas příjezdu, hodnocení řidiče předchozími zákazníky a model vozu. Nad podmínkami přepravy tak máte naprostou kontrolu.

Jaké ceny za taxi můžeme jako firemní zákazník očekávat?
Jak mohu sdílet info o jízdě?

Je to jednoduché - během jízdy ve spodní části obrazovky vidíte odkaz "Sdílet stav cesty". Na něj klikněte a odkaz klidně pošlete svým přátelům nebo komukoliv uznáte za vhodné, aby mohl sledovat váš příjezd.

Jak mohu sdílet info o jízdě?
Co když něco zapomenu ve voze?

V aplikaci máte možnost se do 24 hodin spojit přímo s řidičem své poslední Liftago jízdy. Tuto možnost najdete v menu v sekci Pomoc a kontakt => Ztracená věc => Zavolat poslednímu řidiči. Voláni funguje přes anonymizovanou telefonní bránu, vaše kontaktní údaje jsou tedy v bezpečí.

Také se nám můžete ozvat e-mailem (do kterého prosím napište telefonního číslo/e-mail a odkud byla jízda objednána):

  • Jako odpověď na e-mail s potvrzením platby po jízdě.
  • Přes možnost v hlavním menu Pomoc a kontakt => Ztracená věc => Poslat e-mail na podporu.
  • Přímo na náš e-mail [email protected].
Co když něco zapomenu ve voze?
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Reset
Reset
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Mobilní aplikace

Aplikace
Pro zákazníky

Pro zájemce o firemní účet

Firemní účet
Pro firmy

Obecné informace (taxi)

Taxi
Pro řidiče

Taxi

Taxi
Pro zákazníky

Pro administrátory (webové rozhraní)

Pro administrátory
Pro firmy

Podmínky spolupráce

Podmínky spolupráce
Pro řidiče

Pro objednatele (webové rozhraní)

Pro objednatele
Pro firmy

Poplatky, jízdné, akceptace

Poplatky
Pro řidiče

Kurýrní služby

Kurýr
Pro zákazníky

Přeprava zásilek

Zásilky
Pro řidiče

Benefity

Benefity
Pro řidiče

Ostatní dotazy

Ostatní
Pro řidiče
Služby pro zákazníky
Služby pro zákazníky
Je aplikace Liftago zdarma?

Ano, stažení aplikace je pro iOS i Android zdarma. Platíte až v případě využití služeb (např. svezete se taxi, pošlete zásilku).

Je aplikace Liftago zdarma?
Je možné s firemním účtem objednat taxi někomu jinému, např. kolegovi či hostovi?

Ano. Daný kolega či host nemusí mít aplikaci Liftago. Jakmile bude řidič na cestě, zašleme pasažérovi SMS s odkazem na sledování příjezdu vozu, vč. modelu auta, barvy a SPZ.

Je možné s firemním účtem objednat taxi někomu jinému, např. kolegovi či hostovi?
Brno
Brno
Modely vozů Lexus s výhodnou slevou!
Modely vozů Lexus s výhodnou slevou!
Standardy taxi
Standardy taxi
Jak uplatním promokód?

Slevový promokód je nutné zadat v aplikaci ještě před objednáním jízdy. Kód se zadává v aplikaci v menu Platby (políčko Zadejte promokód) a dá se využít jen na jízdy na osobní profil při platbě kartou uloženou v aplikaci.

Jak uplatním promokód?
Kodex řidiče
Kodex řidiče
Ostrava
Ostrava
Sleva na plnění CNG
Sleva na plnění CNG
Co když selhala má platba?

Nejčastější příčinou je dle našich dat nastavení MO/TO limitů – vzdálené platby bez CVV kódu. Typicky jde o platby prováděné přes platební kartu uloženou v mobilních aplikacích, které některé banky oddělují od klasických internetových plateb. Aby platba proběhla v pořádku, je třeba zkontrolovat nastavení MO/TO limitů v internetovém bankovnictví, případně kontaktovat banku.

Mezi další příčiny selhání platby může patřit již expirovaná karta zadaná v aplikaci, karta v bance nahlášená jako ztracená nebo nedostatek hotovosti na účtu. Pokud banka zamítne platbu, bohužel v systému nevidíme, jaký z těchto důvodů byl za zamítnutím platby. Pro více informací je potřeba kontaktovat vaši banku. Případně nás můžete kontaktovat.

Co když selhala má platba?
Ústí nad Labem
Ústí nad Labem
Pojištění automobilů
Pojištění automobilů
Mohu si objednat služby Liftaga bez aplikace?

Bohužel, k poptání taxi či kurýra je třeba mít nainstalovanou mobilní aplikaci Liftago.
Pokud však pro vás ze svého telefonu jiná osoba objedná např. taxi, pochopitelně do něj můžete nastoupit. :)

Výjimku z pravidla představuje náš firemní účet. Firmy mají příštup k webové aplikaci, pomocí níž např. z recepce mohou objednat taxi pro zaměstnance či hosty, aniž by tyto osoby musely mít aplikaci Liftago: o blížícím taxíku či kurýrovi jim zašleme SMS s dalšími informacemi.

Mohu si objednat služby Liftaga bez aplikace?
České Budějovice
České Budějovice
Tarify od O2
Tarify od O2
Je k použití aplikace třeba připojení k internetu?

Ano, bez připojení k internetu není možné poptat jednotlivé služby (taxi, kurýra, ...).

Je k použití aplikace třeba připojení k internetu?
Plzeň
Plzeň
Soukromý GP Tom terminál na platby kartou
Soukromý GP Tom terminál na platby kartou
Olomouc
Olomouc
Liberec
Liberec
Frýdek-Místek
Frýdek-Místek
Ostatní města
Ostatní města
Podmínky ukončení spolupráce
Podmínky ukončení spolupráce