Standardy taxi
- Zpoždění: Pokud se zpozdíte o více než 1 minutu, zavolejte s omluvou nebo pošlete zprávu přes chat. Po příchodu zákazníka se ve voze ještě jednou omluvte.
- Viditelnost označení: Ujistěte se, že magnet nebo samolepka jsou správně umístěny na obou stranách vozu.
- Nezastižený zákazník: Pokud zákazník není na místě, kontaktujte ho alespoň dvakrát (nechte telefon zvonit minimálně 20 sekund). V případě dostupnosti chatu, pošlete zprávu přes chat a vyčkejte na odpověď. Na místě vyzvednutí setrvejte 5 minut.
- Přivítání a ověření: Při vstupu zákazníka do vozu ho pozdravte a ověřte objednávku (zeptejte se na jméno a cílovou adresu).
- Změna trasy: Při jakékoliv změně trasy informujte zákazníka o případném navýšení ceny.
- Čistota vozu: Udržujte vozidlo čisté a s příjemnou vůní.
- Hudba: Rádio nastavte na nízkou hlasitost. Nejlépe hodnocení řidiči se ptají zákazníků na jejich preference ohledně rádia, případně zda preferují ticho.
- Styl jízdy: Řiďte klidně a v souladu s pravidly silničního provozu. Vyhněte se agresivní jízdě i komentářům na ostatní účastníky provozu.
- Komunikace: Přistupujte k zákazníkovi citlivě – vnímejte, zda má zájem o konverzaci, nebo preferuje ticho. Vyhýbejte se politickým a jinak kontroverzním tématům.
- Ukončení jízdy: Na konci jízdy poděkujte a rozlučte se. Pokud zákazník žádá účtenku, informujte ho, že mu bude zaslána na e-mail.