Specialista/ka zákaznické podpory
Detail pozice
💸Pokud níže popisujeme tvé známé, za úspěšné doporučení můžeš získat 5.000 Kč v kreditech na služby Liftago
(Kandidát musí uspět ve výběrovém řízení a také dokončit zkušební dobu 👍).
Liftago nestojí na místě! Jsme nonstop v pohybu a našim cílem je bezpečná, kvalitní a profesionální služba pro zákazníky, ať už se chtějí dostat na letiště, večírek, rande nebo doručit důležité dokumenty či vyzvednout objednávku na osobní odběr ⭐️
Nasloucháme našim zákazníkům co potřebují, a zároveň nabízíme řidičům smysluplnou možnost výdělku. Přicházíme tak pravidelně s novými projekty a využíváme technologií, které posouvají standardy přepravy, a ty jsou vysoké! Náš tým zákaznické podpory je tak pomáhá hlídat, a je přední linií v kontaktu s našimi zákazníky, řidiči a partnery.
Je to něco pro tebe? Aktuálně rozšiřujeme náš tým a hledáme nového parťáka/parťačku.
🧠CO TĚ ČEKÁ:
- komunikace - psaní, volání, předávání, vysvětlování a hlavně pomáhání
- sbírání zpětné vazby - od řidičů/zákazníků/partnerů + je tvým posláním ji dostat do správných týmů
- dohled na kvalitu řidičů - hlídání dodržování stanovených standardů a postupů
- hlídání provozu - někdy navoláš řidiče, někdy ho nasměruješ, ať jde vše hladce
- doplnění knowledge - popsání procesu nebo doplnění manuálu
Už nyní nám s některými úkoly pomáhá AI 🤖
Přepisuje nám hovory, víme tak kde se co šustne a nemusíme poslouchat dlouhé hovory; ve tvých odpovědích ti AI pomůže lépe formulovat či zprofesionálnět napsaný text, samozřejmostí je kontrola pravopisu a slovosledu. Text to speech nám zase pomáhá být připraveni na každou situaci při nahrávání hlášek na naši linku.
Brzy nám bude pomáhat voicebot a chatbot, který dokáže zákazníkům pomoci s běžnými či opakujícími se dotazy. Ty se tak budeš moc soustředit na složitější dotazy a úkoly v rámci našich služeb či vylepšování naší zákaznické podpory a zkušenosti.
🤝CO OD TEBE OČEKÁVÁME:
Zkušenosti na podobné pozici jsou pro nás nejdůležitější. Ne že by přes ně nejel vlak (nebo spíš Liftago), ale v týmu potřebujeme někoho, kdo má z tohoto prostředí ideálně už nějakou zkušenost, nebojí se zvednout telefon a rozumí důležitosti své práce.
Ale konkrétně bys měl/a:
- Být komunikativní; musíš nás slušně a profesionálně reprezentovat.
- Mít cit pro pořádek, pečlivost a systematičnost, jinak by ses v práci mohl/a lehce zamotat 🤯 a to nechceme.
- .Umět pracovat na PC a nebát se využívat nové nástroje. Jsme technologická firma, vše jede online, pracujeme v mnoha nástrojích a využíváme AI - toto je skutečně potřeba.
- Mít perfektní znalost českého jazyka:
- písmem - gramatika, větná stavba
- slovem - artikulace, formování myšlenky
- Být člověk s lidským a pozitivním přístupem, empatií a trpělivostí . Občas je potřeba od každého trochu, každá situace je jiná a my na ně musíme být připraveni
Nedílnou součástí je proaktivita, kterou očekáváme u každého. Chceme pracovat v týmu, ve kterém se nebojíme ozvat a společně řešit každodenní výzvy.
💙CO PRO TEBE MÁME:
- Směnný provoz 🕓ranní / odpolední a občas víkend.
- Nadstandardní platové ohodnocení - fixní a variabliní složku.
- Možnost Home Officu po zaučení.
- Možnost rozvíjet se a po nějaké době růst v rámci Liftaga; zajímá nás jaký je tvůj směr.
- Moderní kanceláře v Karlíně, takže je vše na dosah ruky.
- Multisport kartu
- Kredity na testovací jízdy
- Neformální atmosféru, kde si s kýmkoli můžeš hned popovídat o nových nápadech a se všemi si hned potykáš.
- Společné team buildingy, BBQ na naší terase, hospody apod.
Zaujali jsme tě s nabídkou? Tak už nahrávej životopis a napiš nám o sobě pár řádku.
Budeme se těšit! ✌🏻
Zaujala tě naše nabídka?
Tak se nám hned ozvi: Napiš pár vět, proč tě pozice zaujala, a přilož své CV. Pokud zaujmeš ty nás, pozveme tě na pohovor a vše blíže probereme. Budeme se těšit! ✌️