Odvoz vozu

Nová služba, v rámci které si zákazníci mohou objednat odvoz svého vozidla, známý jako “želva”.

Kromě klasické posádky dvou řidičů tuto službu nabízíme i prostřednictvím individuálních řidičů, kteří jezdí běžné jízdy a v případě potřeby jsou osloveni k realizaci odvozu.

Jak to funguje?

  • Řidičům zašleme poptávku s ikonkou níže a uvedenou cenou. Na vás je, stejně jako u jiných poptávek, zda ji přijmete, nebo odmítnete.
  • Po přijetí jízdy a výběru zákazníkem najdete v poznámce informaci, že se jedná o odvoz vozidla. Tuto poznámku vám také částečně přehrajeme hlasově.
  • Bezpečně zaparkujete své vozidlo a dále pokračujete vozidlem zákazníka.
  • Od zákazníka odvozu na konci jízdy potvrzujete celkovou částku za službu. Ta je vyšší než vaše odměna, jelikož z této částky je hrazena i odměna druhého řidiče, který vás odváží zpět ke svému vozidlu. 
  • Další informace naleznete níže.
Ikonka poptávky

Důležité:

Vždy jednejte klidně, přátelsky a vstřícně vůči zákazníkům. Pokud se setkáte se stresovou situací, prosíme, řešte ji s rozvahou.

Co mohu očekávat od zákazníků?

Ze zkušeností řidičů z jiných služeb víme, že zákazníci bývají většinou velmi příjemní a nebývají výrazně pod vlivem alkoholu. Se „zákazníky z Dlouhé“ se to nedá srovnávat 🙂

Zákazníci vám obvykle poradí, odkud se pojede (například zda je vozidlo v garáži), jak si nastavit sedačku, volant, navigaci apod. Čím příjemnější na zákazníky budete, tím spíše vám to oplatí. Buďte proto profesionální a vstřícní.

Co udělat před nasednutím do vozidla zákazníka?

✔ Ověřte si, že zákazník jede do zadané destinace. Pokud adresu uvedl nesprávně nebo ji změnil, má možnost ji v aplikaci aktualizovat. To prosím udělejte ještě před odjezdem! Pokud ke změně dojde během trasy, komplikuje to situaci, protože na cílové adrese na vás čeká druhý řidič, který vás má odvézt zpět.

✔ Doporučujeme obejít vozidlo zákazníka a zkontrolovat případná poškození. Pro vlastní ochranu je vhodné si vozidlo nafotit.

✔ Mějte u sebe osobní doklady včetně průkazu taxi (žlutá karta).

Otázky a odpovědi na předpokládané situace

Zákazník se zdrží s odjezdem vozidla.

Buďte trpěliví a zachovejte profesionální přístup. Pokud by čekání bylo nadstandardně dlouhé, kontaktujte nás po jízdě a domluvíme kompenzaci.

Zákazník má složitě zaparkované vozidlo.

Snažte se být nápomocní a profesionální, například při vyjíždění z garáže. Pokud by kvůli parkování došlo k výraznému zdržení, informujte nás a vyřešíme případnou kompenzaci.

Vozidlo zákazníka má technickou závadu a nelze odjet.

Domluvte se se zákazníkem, zda lze problém rychle vyřešit. Pokud ne, dohodněte se na zrušení jízdy.

Během jízdy došlo k poškození vozidla.

Pokud nehodu způsobil jiný účastník provozu, postupujte standardně – vyplňte záznam o nehodě nebo volejte Policii ČR. V případě vážné nehody zabezpečte místo, poskytněte první pomoc a volejte 112. Nás o situaci co nejdříve informujte na čísle 222 111 000.

Pokud jste nehodu způsobili vy, zdokumentujte poškození a informujte zákazníka, že situaci urgentně vyřešíme. Následující den se mu ozveme a sjednáme nápravu. Máme sjednané pojištění odpovědnosti. 

Na cílové adrese není možné zaparkovat.

Konzultujte situaci se zákazníkem – ten často zná okolí a může vám poradit. Pokud kvůli parkování dojde k výraznému zdržení, kontaktujte nás po jízdě a vyřešíme kompenzaci.

Zákazník změnil cílovou adresu během jízdy.

Před jízdou si se zákazníkem vždy ověřte cílovou adresu. Na tuto adresu je totiž naplánován váš odvoz zpět. Pokud zákazník adresu během jízdy změní, zavolejte na zákaznickou linku, abychom mohli situaci řešit. Volejte na tel. číslo 222 111 000.

Zákazník nemá ve vozidle držák na telefon.

Spoléhejte na svou znalost města. Doporučujeme si trasu předem prohlédnout a zorientovat se. Zákazník obvykle trasu zná a může vám poradit. Pokud je to nutné, najděte bezpečné místo, kam si telefon odložit. V častých případech vám zákazníci trasu rádi doporučí. 

Dojel jsem na cílovou adresu a nevím, kde je můj odvoz zpět.

Jakmile vyjedete se zákazníkem, systém začne hledat nejbližšího řidiče pro váš návrat. O jeho příjezdu vás informujeme:

• Pokud máte pasažérskou aplikaci propojenou se stejným telefonním číslem jako řidičskou aplikaci, přijde vám notifikace.

• Pokud aplikaci nemáte, nebo se číslo neshoduje, dostanete SMS.

• Pokud notifikace nepřijde, kontaktujte naši podporu na tel. č. 222 111 000.

• Pokud má váš odvoz zpoždění, prosíme o strpení. Po jízdě nás můžete kontaktovat a domluvíme případnou kompenzaci.

Další doporučení

Nastavení sedadla a volantu

Úpravu řidičského místa konzultujte se zákazníkem přátelsky a profesionálně.

Výběr trasy

Náš systém zvolil vhodnou trasu, ale zákazníci často znají cestu lépe a mohou vám doporučit jinou. Jelikož jedete jejich vozidlem, doporučujeme trasu akceptovat.